woensdag 30 april 2008

Dat was even schrikken!

Maandagmiddag: Ik lig nog in bed. Voelde me al een paar dagen niet helemaal fit. Benauwd, hoesten, maar eigenlijk geen fut meer om goed door te hoesten. En echt ontzettend moe. Maar ik dacht, ach, misschien teveel gedaan, gewoon even bijkomen.

Maar ineens, ik lig dus in me bed. Voel ik iets borrelen in mijn long. Hmmm, gek. Maar het voelde echt niet goed, dus even rechtop zitten. Voor ik het wist kwam er een enorme hoestbui. Snel naar de wc. En voor ik het wist, bloed in de wc! Shit shit shit!!!!!!! Dit wil ik niet!! Maar het was toch echt zo, en niet zo weinig ook.

Snel me moeder bellen, die was net even naar de winkel haha. Mam, ik denk dat ik een bloeding heb. Mam snel naar huis. Maar toen ze thuis kwam, was het al ver gestopt. Bij het slijm dat ik uithoeste zaten nog wel wat spoortjes bloed, maar dat was bijna niks.

Toch maar even het zkh gebeld, moest meteen komen. Mocht gelukkig meteen naar de afdeling, hoefde niet naar de EHBO! Toch fijn hoor een cf-verpleegkundige die je zo voor alles kan bellen. Maargoed, gelukkig hoefde ik het niet dicht te laten maken.

Het is nu woensdag.....En lig dus wel nog in het zkh. Krijg nu gewoon 2 weken een antibioticakuur. Heb geen bloed meer opgehoest, dus het was blijkbaar een eenmalig iets. Maar ben wel geschrokken hoor......

Oh! Mijn verhuiskaartjes zijn binnen! Dus ik probeer ze eind deze week op de post te doen!!!!

5 opmerkingen:

Alida zei

Jemig meid, dat is schrikken.
ik begreep al niet waarom je niets meer schreef.
Wens je heel veel sterkte.
Liefs Alida

Anoniem zei

Hoi Lisa,

dat is vervelend! En net na zo'n leuke dag met Mars en Chris.
Hoop dat je snel weer naar huis kan! Hou je haaks en dikke X-en!

Fred

Anoniem zei

Hé Lisa, nee nee, dat is niet de bedoeling! Hou je haaks!
Liefs, Mel

lielie zei

bah is dat he??

maar gelukkig was je zo verstandig toch maar ff niet meer je tanden te poetsen :P

lufjoe

anne-marie zei

hallo lisa
Ben de oma van dean die 26 maart is getransplanteerd lees op je site dat je in het ziekenhuis bent.
Dat is shit nu met de feestdagen.
Hoop dat je snel weer thuis bent, je weer een stuk beter voelt.
Sterkte er mee
Groetjes anne-marie