donderdag 10 april 2008

Misschien Urgent??

Ja, je leest het goed. Ik moet misschien urgent op de lijst. Ik ben gister op controle geweest en Utrecht. En kwam al snel ter sprake wat ik er van vond, om urgent op de lijst te komen. Schrok best wel toen ik dat hoorde. Ik? Urgent? Is het echt zo erg? Maar misschien is het toch wel nodig. Heb nu die nachtelijk kapbeademing, en dat is eigenlijk al niet meer genoeg. Heb hem overdag ook al wel paar uurtjes nodig. De sondevoeding wat ik nu krijg, is ook niet meer genoeg, blijf afvallen. En conditie is natuurlijk ook 0. Heb daar wel nog een 6min looptest moeten doen. Zonder zuurstof. Nou! Dat was dus echt veeel en veeeel te zwaar. Ben al lang niet zooo benauwd geweest en het zo zwaar gehad. Heb in 6 min 290 meter gelopen en het voelde voor mij als een marathon. Zegt genoeg dus. We hebben aan het eind van de dag afgesproken dat ze met de artsen zouden overleggen en dan zou een arts mij nog bellen hoe en wat.

Vandaag, telefoon. Utrecht. Ik moet morgen al komen. Dan moet ik een paar dagen daar blijven. En dan gaan we alles eens doornemen, Gesprekken en wat onderzoeken. En daar kijken ze dan mee of ik urgent kom of niet. Ik probeer (als k internet heb) jullie op de hoogte te houden. Vind het nu wel spannend hoor….

11 opmerkingen:

Anoniem zei

OH lies! Spannend joh! Kreeg helemaal kippenvel toen ik je berichtje las :S
Ik denk aan je :) zoals gewoonlijk ;)

XX LIES

Bob zei

Sterkte! Ken het gevoel, enorm dilemma is het:S Succes komende dagen in t UMC.

Alida zei

Hoi Lieserd,
Hartstikke spannend allemaal.
Maar dit is toch ook niet echt leuk meer.
Als je mijn Blog hebt gelezen, gaat ik mogelijk ook richting HU. Maar eerst een korte opname in het VU voor o.a. inspanningstest(vind ik vreselijk) HCT en veel bloedonderzoek.

Ik hoop voor jou dat je snel aan de beurt bent, en dat hoop ik ook voor mijzelf!

Sterkte meisje!

Anoniem zei

Jeetje Lies dat gaat snel opeens .. Wat spannend zeg.. misschien toch wel fijn als het doorzet, je bent nu toch al aan het wachten - waarom die wachttijd niet verkorten? Snap wel goed dat het erg dubbel is hoor trouwens!
Sterkte komende dagen!!xx

Anoniem zei

Heeey Lisa,

Jeetje zeg...dat is even schrikken.
Echt heeeeeel veel succes!!

Kus Eline

Anoniem zei

Hallo Lisa,

je kent mij niet.. Ik ben zo'n stille lezer die verder nooit echt reacties achterlaat ;) Maar ik volg je blogje al tijden! Dat je nu misschien op urgentie komt is spannend.. en gek en eng maar misschien ook maar beter.. Hopelijk wordt die wachttijd dan ook korter en kan je snel je eigen dingetjes weer oppakken en genieten van het leven :)

Heel veel succes de komende dagen.. Liefs een mede Cf-ertje ;)

x Rosan

Anoniem zei

Hé lieve Lies,

even een dikke knuffel voor je,we denken dat je die nu wel even kunt gebruiken....

Hou je haaks wijffie!!

Grtz,André-Kitty-Jeroen(tje)xxx

Marjolein zei

Heel veel sterkte en vooral heel veel succes! Ik heb dat gesprek ook gehad, maar gelukkig stond ik 1e op de lijst en was het niet nodig.
Ik denk aan je!

Anoniem zei

Ow jeetje dat is wel even schrikken. Moeilijk ook zeg! Heel veel sterkte ik zal aan je denken!! xxx

Anoniem zei

Ha meid,

Klinkt misschien een beetje gek, maar ik hoop dat je HU komt.Het wordt tijd dat jij volop kunt gaan genieten, dat verdien je!!!!

liefs Gertie

Anoniem zei

LIsa,
Heel veel sterkte en het is best spannend maar ik hoop toch dat je snel nieuwe longen krijgt want je hebt t best zwaar en ik gun t je zo,dat je straks weer alles kan.
groetjes manon cfer.