maandag 7 april 2008

GEHAALD!!!

Ja! Het is gelukt!! 3 x is ECHT scheepsrecht!

Ik hoefde vandaag niet die 2 testjes op die parkeerplaats te doen(sla-lommen en noodstoppen maken) Moest vandaag alleen maar een 3 kwartier rijden. Op 1 klein puntje na, had die geen commentaar. Ik reed wat 'sloom'. Maar mijn rij-instructeur zei dat dat door de zenuwen komt, want normaal heb ik daar dus echt GEEN last van. Dan hoor ik meer, rij wat rustiger haha. Maar verder had Meneer X geen commentaar! En heb ik deze keuring dus gewoon gehaald.

Dus nu, theorie leren, theorie halen! En dan nog wat lessen en dan hopelijk examen doen. Dus voor mijn 20ste;) haha dan heb ik mijn papiertje wel binnen hoor. 2 jaar rijlessen is wel lang genoeg denk ik toch!

IK HEB T GEHAALD!!!!!! EINDELIJK!!!

10 opmerkingen:

Anoniem zei

LIES IK BEN ZO BLIJ VOOR JOU!

Gefeliciteeeeerd :D. Super!

XXX Lies

Anoniem zei

Niemand de deur uit, vrouwen en kinderen van de straat af want Lieserd komt er aan..........
Heel erg gefeliciteerd, overigens ook wel weer heel normaal dat je goed kunt autorijden,
Weet je dat jij, als je maar 10% van je kunnen qua praten aan zou wenden voor het autorijden jij makkelijk van Venlo naar Veendam zou kunnen rijden met je ogen dicht zonder een ongeluk te veroorzaken... (en nog terug ook),
Heel veel liefs,
Hans en Julia

Anoniem zei

Wauw, wat super! Gefeliciteerd!
Niks leuker dan autorijden :)

Liefs

Anoniem zei

GEFELICITEERDD!!!!!

Hoi Lisa,

geweldig nieuws! Blij voor je.

Succes nu alvast bij het afrijden!

dikke XX

Fred

Anoniem zei

Van harte wijffie,nu gaat de rest helemaal lukken joh!!

(Als mijn Liesjeuh het kan moet het jou toch zeker lukken ;-))

Op naar een extra stukje zelfstandigheid,super joh!!

Ben trots op je!!

XXX Kitty

Alida zei

Hey Lisa,
Heel erg gefeliciteerd.
Zo'n oppepper had je net nodig.
Goed voor je zelfvertrouwen en voor je humeur!!
En nu flink aan de studie en dan afrijden.
Gaat allemaal goedkomen denk ik.

Geniet nu maar van dit behaalde resultaat.

Liefs Alida

Anoniem zei

Lisa, van harte gefeliciteerd!!
Weer een stukje dichter bij dat roze papiertje.
Dat gaat jou toch ook gewoon lukken.

Anoniem zei

Hiii lisa!

Wat fijn dat je het hebt gehaald, maar wat een rare test weer haha om het cbr maar weer s af te zeiken haha! Goed gedaan, en zo te zien hebben heel veel mensen aan je gedacht en voor je geduimd! Gefeliciteerd, nu snel je examen!
xxxx Daphne

Anoniem zei

Super, fijn voor je!!

Anoniem zei

Ik had het natuurlijk al gehoord bij Irene maar nu ook ff digitaal feliciteren!! HOERA!!
En dat sloom rijden..dat komt allemaal goed..En suc6 morgen in Utrecht!