dinsdag 8 april 2008

Morgen Controle Utrecht

Bluh! Morgen moet ik op controle in Utrecht. Vind dat zoooo vermoeiend! Maarja, is natuurlijk wel belangrijk. Ze zien me in Utrecht maar om de 4 maanden dus. Heb morgen een drukke dag daar. Ik zal ff me programmatje overtype....

13:00 - Verpleegkundige, 13:30 - De dokter, 13:45 - vetmeting en longfunctie, 14:20 - dietiste, 14:50 - fysiotherapie=6minuten looptest!

Ik maak me alleen een beetje zorgen om de vetmeting. Die zal wel heel erg tegenvallen. Kan de laatste tijd niet op gewicht blijven. Terwijl ik toch alle sondevoeding binnen krijg, wat er van me verwacht wordt. Maar toch weeg ik nu 43kg. En dat is wel eens 48 geweest. Nog niet zo lang geleden. Dus daar zal ik morgen wel wat van horen. Misschien toch weer eens andere voeding proberen ofzo. Ik hoop dat we morgen een oplossing kunnen vinden.

Ik denk niet dat ik morgenavond meteen een stukje schrijf over hoe het was, denk dat ik dan zo moe ben en dus lekker naar bed ga. Maar dan komt het natuurlijk Donderdag! Wish me luck;-)

1 opmerking:

Anoniem zei

Succes in Utrecht meis! En nog ff heeeeel erg grote duim voor jou van je rijtest =) Echt heel fijn. xx