vrijdag 18 april 2008

IK HEB DE SLEUTEL!


Vandaag was toch wel een speciale dag. Ik heb de sleutel van mijn EIGEN huisje gekregen! Was toch wel speciaal hoor, had ik niet gedacht. Om 12 uur had ik m in handen, dus meteen met me moeder samen gaan kijken! O o o, wat is het toch een leuk huisje! Speciaal voor mij gemaakt, haha. Harry kwam meteen kijken. Echt heel leuk. En even later tikte iemand op me achterraam. Mijn tante, die liep toevallig langs, boodschappen doen, dus die kwam even kijken. Echt leuk hoor! Bezoek in mijn eigen huisje…… Hebben daar een tijdje rondgekeken en (staand) gekletst. Nog niks in huis staan natuurlijk. Neem morgen even een klapstoeltje voor mezelf mee heb ik me bedacht. Nou toen zij weg waren, hebben we alles opgemeten. En toen……..Op naar de woonboulevard. Om een lang lang lang verhaal kort te maken. Heb met me moeder van 1 uur tot schrik niet, vanavond 9uur gewinkeld bij de kwantum, Ikea enz, gegeten in de Ikea, tussendoor nog een keer terug naar huis, weer eens wat opmeten. Haha. En zo hebben wij onze dag zeer nuttig gevuld. Heb een bank, tv meubel, kuipstoeltje, kledingkast, bureautje en verf uitgezocht. Ik had eerst wilde plannen met kleuren op de muur. Het hele huis wordt……hou je vast….WIT! Want we keken nog eens goed, maar het is zo klein, kan beter met meubels en andere mooie dingen kleur erin doen. Dus! Slim he. Maar ik ben helemaal kapot nu! Dus ik hou dit verhaaltje beetje kort. Geniet van de foto’s.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Lisa,

wat leuk!! En knap dat je nu al meubels hebt uitgezocht.
Ben benieuwd naar de foto's met meubels!

Groeten en tot horen,

Fred

Anoniem zei

Staat je goed Queen zo'n eige huisje ;)

hell yeahhhh!!!

Kus Queen lielie

Twan zei

Hii, wat een mooi huisje. Ik ben ook benieuwd naar de meubels en binnenkant van je huisje.

Anoniem zei

Gefeliciteerd lies! super leuk is dat he opnieuw inrichten en alles =D

Is het niet zwaar om helemaal zelf te wonen? Bedoel, je staat zelfs urgent en kan me voorstellen dat huishouden zelfs al af en toe beetje veel is.. of valt dat nog mee?
Hoe dan ook echt een super huisje en heel veel plezier met (nog) mooi(er) maken!!

xx saar

Anoniem zei

Lisaaaaaa!!! Gefeliciteeerd. Echt superleuk! Ben heel blij voor je dat je lekker je echte eigen gezellige plekje hebt!
Veel Plezier (en succes;)) met inrichten, maak er wat moois van!
We komen gauw kijken;) Haha. Show je ons het kale huisje? We zijn heeeel benieuwd!

Dikke Kus,
Mars & Chris