donderdag 3 april 2008

Ik hou dr van!

‘Ik hou dr van’ Zou Gerard Joling zeggen! Nou, ik zeg het nu ook even. Ik hou dr van! Ik ben de hele dag bezig met op internet zoeken naar leuke ideeën voor in mijn huisje dadelijk! Van accecoires tot kleuren die op de muren moeten komen. Ik had op internet een hele leuke stoel gezien, maar die was al verkocht. Misschien maar goed ook, die winkel was namelijk in Deventer:$ Maar ik heb wat plaatjes erbij gedaan, kunnen jullie al een beetje een idee krijgen……..Hopen dat mijn stoere klussers-team dit dadelijk voor elkaar gaat krijgen! Vast wel. Ik heb er alle vertrouwen in!

3 opmerkingen:

Tamara M. zei

Deventer, heel gezellig:P

Maar t is idd voor jou wel een eind weg.

Leuk dat je zo bezig bent met je nieuwe huisje!

xxx Tamara

Anoniem zei

Owhnee is je mooie prinsessenstoel verkocht! SHIT!! Op zoek naar een nieuwe dan!

X LIES

Anoniem zei

Hee Lisa!

Echt leuk dat je je eigen huisje krijgt.
Leuke meubeltjes en kleurtjes die je wilt!

succes! xx Denise