woensdag 23 april 2008

Super leuke dag!!!

Zoals je ziet, vandaag had ik echt een hele leuke dag. Mars en Chris zijn vandaag een dagje met de trein naar mij toe gekomen. Ze moesten van heeeel heeeel heeeel ver komen haha. Dus was echt heel leuk. Had Mars al zo lang niet gezien, en Chris nog helemaal niet. Dus wij vonden het tijd om elkaar eens te zien en ik moest Chris natuurlijk even goedkeuren als vriendje van Mars.

We hadden om 2 uur afgesproken op t station in Heerlen. Maar! Me moeder is altijd te vroeg, dus hebben we eerst nog maar even een frietjes en een ijsje gegeten in de stad. En na een half uurtje in de zon zitten, want wat was het lekker weer, kwamen ze dan! Oeeeee!! Zo leuk om elkaar weer eens te zien! Veel te lang geleden!

Me moeder ging weer naar huis. En wij met ze 3tjes op pad. Maar NL zou NL niet zijn, als het niet ging regenen! Maar we hebben een goede oplossing gevonden. Mijn favoriete eettentje. Bracke! Mars herkende het van mijn verhalen op mijn Blog. Ik ging natuurlijk voor de uiensoep en Mars en Chris voor een mega lekker broodje! Jammie Jammie

Hebben best een tijdje daar gezeten. Heel veel bij gekletst. Echt heel gezellig.Na een tijdje toch maar even de stad doorgelopen. Ik heb nog even bij de Douglas een klein parfum flesje voor Purcy gekocht. Die wilde die zo graag hebben. Hihi.

Inge heeft ons uiteindelijk opgehaald. Zijn we nog even langs mijn huisje gereden. Ze waren nu toch hier, dus meteen even kijken. Leuk leuk!!! Daar nog wat gedronken in de tuin. De zon scheen weer. Daarna naar huis…en daar weer in de tuin zitten haha. En nog even lekker ongegeneerd geroddeld! Hahaha. Was echt even erg, maar soms moet dat! Toch??

En toen moesten ze naar huis!!:( Echt jammer. Mars en ik zien elkaar heel weinig, maar is wel altijd meteen gezellig! Me moeder en ik hebben ze weer terug naar de trein gebracht en toen was ons leuke dagje voorbij! Maaaaaaaar!!! Spreken gewoon snel weer eens af!!! Wie weet, ik met nieuwe longen. Dan gaan we iets fits doen he Mars en Chris!!!

Dankjewel voor t leuke dagje!!!







O ja, Chris, als je dit leest, je bent goed gekeurd!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeej! Blij dat ik ben goedgekeurd! :D

Ik vond het ook erg leuk om kennis te maken. We spreken snel weer eens iets af en we zien je iig weer bij de beachdance!

Groetjes,
Chris

Anoniem zei

Lisaaaa!!!

Eindelijk dan ook een reactie van mij. Ik zie dat mijn mannetje ook al een reactie heeft geplaatst, leukleuk!!
Was echt een superleuke dag, ben blji dat we het eindelijk gepland hadden!! En t was ook weer net op tijd voor je zkh avontuur;) Zeker voor herhaling vatbaar, moeten we er echt in houden, eens in de zoveel tijd. En de eerst volgende keer dat we naar je toekomen, is in je eigen nieuwe huisje!!!! WOeheeoeeeh!
Nu op naar de Beach Dance!!!!!!!!

Dikke Kus,
Marsje