donderdag 17 april 2008

Even serieus en belangrijk....

Hoi,

Ik wil even iets serieus en belangrijks vragen. Hierna zal ik gewoon weer domme doelloze stukjes schrijven maar dit moet ik even gedaan hebben.

Ik heb toen ik net op de lijst stond een lijstje gemaakt met mensen die ik moet bellen als ik opgeroepen wordt, maar ook een lijstje gemaakt wie een kaartje moet krijgen als het niet goed afloopt zeg maar. (nee ik zie het niet somber in, maar wel reƫel!)

Maar nu, 2 jaar later, zie ik dat alles grondig bij gewerkt moet worden. Dus nu is mijn vraag. Als je dit leest, en je vind dat je een telefoontje of een kaartje moet krijgen. Mail me even je telefoonnummer en adres. Ook al denk je dat ik dat al heb. Doe het toch maar even. Dan heb ik echt alles op orde. Doe dit ook even zsm, want stel ze bellen deze week......

Ik heb hier namelijk al 2 nachten niet van geslapen. Misschien toch een beetje gespannen??

Stuur alles maar naar lisakattenberg@home.nl. Dus niet hier in een reactie je adres plaatsen.

Alvast bedankt. Kus

2 opmerkingen:

Tamara M. zei

Wat een goed idee van je Lisa :P *kuch* ;)

xxx Tamara

Anoniem zei

Wat ben je toch een lieverd, Ik hoop dat je nu kunt slapen.Dat douchen gaat eraan komen.x x x Gertie