woensdag 2 april 2008

Rijtest

Vandaag had ik rijles. En ik vind het heerlijk. Ben echt dol op autorijden merk ik. Na een uurtje ben ik wel moe, maar tijdens het rijden, eigenlijk niet veel last van benauwd zijn of hoesten. Heerlijk dus. Maar komende Maandag is het weer zover. Ik ga voor de laatste keer bij mijn goede vrienden van het CBR nog 1 keer die rijtest doen. Volgens mijn rij-instructeur ga ik het Maandag echt gewoon halen. Dus! Allemaal Maandag rond een uur of 1 allemaal heel hard voor me duimen. Dan moet het zeker lukken. En dan kan ik toch mijn theorie gaan halen en hopelijk ook snel echt voor mijn rijbewijs opkunnen! Zou het dan toch ooit gaan lukken???

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja het gaat je lukken!! xxx

Anoniem zei

Spannend..........veel succes maandag....je gaat het toch gewoon halen.......weer een gevaar op de weg erbij..............You can do it; girl powerrrrrrrrrrrrr
Liefs Veronica

Anoniem zei

Ik duim voor je hoor,het moet gewoon lukken deze keer!!

Groetjes,Kitty

Tamara M. zei

Gaat je zeker lukken! Succes maandag!!

xxx