dinsdag 15 april 2008

URGENT!

Het is zover! Ik sta vanaf vandaag Urgent!

Vanmiddag kwam de arts langs om dat te vertellen. Uit alle uitslagen bij elkaar blijkt toch dat ik hard achteruit ga en ik nu toch wel zieker blijk te zijn dan dat ik zelf dacht.
Zelf ben ik blij met deze beslissing. Ik voel zelf ook wel dat ik 'opraak' en dat het wel tijd wordt voor een nieuwe long (ik krijg er echt 1)

Het moeilijkste vind ik op het moment dat ik......Ja hoe zeg je dat....Ik wist ergens wel dat ik misschien urgent zou moeten, alleen ik kon me toch niet voorstellen dat ik nu bij dat rijtje mensen hoor. Ik dacht dat mensen die urgent stonden echt heeeel ziek waren. En dat is ook zo, maar daar hoor ik nu dus ook bij. En dat vind ik wel moeilijk........

Ik mag gelukkig wel thuis wachten op mijn oproep. 'Vroeger' moest je als je urgent stond in het zkh wachten tot er longen waren. Maar nu dus niet meer. Het is wel zo, ik moet heeel snel kilo's aankomen. Lukt dat niet, moet ik echt opgenomen in Maastricht. En als ik ook maar ietsje zieker wordt, of iets anders voel, ook meteen naar Maastricht. Dus niet maar a la Lisa, lekker uitstellen zo'n kuurtje en maar zien hoe t gaat haha.

Maar goed! Ik heb dus heel heel snel een super goeie nieuwe long! Aan de ene kant, ontzettend spannend, want het komt nu heel dichtbij....Maar aan de andere kant....Nog niet dichtbij genoeg! Dus laat maar komen.

Zoals Monique zei, we staan nu op vijf voor twaalf.........Laat het maar snel twaalf uur worden!
IK BEN ER KLAAR VOOR!!

13 opmerkingen:

Marjolein zei

Toch eigenlijk wel goed nieuws.. Met die enorm lange wachttijden. Ik hoop dat je niet nog maanden hoeft te wachten. Het is soms best moeilijk om te weten dat je één staat maar dat het dan nog zo lang duurt.
Maar het komt eraan!
Heel veel sterkte meis

Anoniem zei

Wordt het dan 12 uur of 24uur? ;)

Lisa, het gaat goed komen nu je urgent staat! Ik ben blij voor je dat het nu op korte termijn gaat gebeuren, aangezien ik me toch wel zorgen om je maakte.

Pak jij maar die van 12 uur, ik wacht nog even op de volgende en dan stap ik ook op de weg naar een nieuw leven!

Ik wens je alle kracht, moed en geluk toe die je kunt gebuiken komende periode. En geniet ervan... iedere dag moet je maar es lachen als je helemaal buiten adem bent... want dan denk je; Heel snel is dit voorbij en ben ik die verrektese ziekte toch even een stapje voor en toch weer een overwinning!

Liefs, Bart

Anoniem zei

Queen!!!!!

Nog even volhouden.... maar gaat lukken want je bent mijn dappere dodo!!! En deze dodo knokt met je mee in de moeilijke maar ook leuke tijden die nog gaan komen!!!!!

lufjoe Bitch!!!
dikke dikke kus!! Queen lielie!

Bob zei

Dubbel, maar toch goed nieuws inderdaad voor je gelukkig. Heel veel succes in de wachttijd en vooral daarna met je revalidatie! Enne, super dat je thuis mag wachten, dat was geen feest in het AMC in mijn tijd...
Bob

Anoniem zei

Hoi Lisa,

Ik ga ook extra voor jou duimen! Zie ik je nog op de LO??

Groeten en dikke XX en!

Fred

Anoniem zei

Liesje :)

Wat spannend zeg.. pfoeh! Ik ga zekerrr altijd aan je denken.. dat deed ik al veel mja ;). Dat ze nu maar heeeel snel mogen komen!

Hou van jou! (K)(K) LIES

Anoniem zei

Zit ff terug te lezen, moest natuurlijk typen dat die ene long maar heeeeel snel moest komen ;).

Alida zei

Hoi Lieserd,
Wat een geweldig nieuws!
Hopelijk ligt die ene passende long snel op de toonbank en kun jij de draad van je leven weer oppakken.
Nieuwe long, nieuw huisje..
Heerlijk meid.

Liefs Alida

Anoniem zei

Hoe dubbel dat gevoel voor jou, maar nu weten we wel zeker dat het sneller gaat dan voorheen. En laat die long maar komen en wel de allerbeste! Morgen de long, vrijdag de sleutel?! Als dat zou kunnen!
Alle moed, hoop en kracht toegewenst. De kaarsjes branden hier ook voor jou.

Anoniem zei

Lieve schat zet m op!! je kan t.. ik hoop dat het snel 12 uur word! denk aan je..

liefs Kus Remke(zusjee)

Anoniem zei

Lieve Lisa,

Ik ben een vriendinnetje van Annelie en ik leef met je mee. Altijd ff vragen hoe het dan met haar Queen gaat :-D Ik hoop dat je snel een nieuwe long krijgt meid.

Heel veel sterkte en succes,
Sabrina de Reuver

Anoniem zei

Hoezo dubbel gevoel, na die lange wachttijd is het toch super fijn om te weten dat je nieuwe super leven om de hoek op je staat te wachten !!!! Zoals je zelf al zegt, liever nu dan over 1 minuut. Enne...ik regel die kaarten wel !!!

Kus Bjorn

anne-marie zei

Hier even een berichtje van de oma van dean.
Met dean gaat het goed,als we kijken hoe het manneke geniet van de bewegings vrijheid die hij nu heeft,wat hij allemaal kan,zonder hijgen en puffen,is dat wel een heel groot geschenk.Hoop dat jij het binnenkort ook zo mag ervaren
Veel sterkte groet anne-marie