maandag 27 augustus 2007

Winkelen met mam en Cora

Vandaag even naar t dorp geweest met mam en Cora. En er is een wonder gebeurd. Heb alleen maar 2 potjes nagellak gekocht! Goed he. hahaha. Hebben maar een uurtje even rondgelopen. Hadden niet echt wat nodig ofzo. Gewoon wat rond gekeken. Hebben nog even bij de bakker iets lekkers voor bij de koffie en thee gehaald voor thuis. Oh wat ruikt dat lekker he bij een bakker. Jammieee:P Thuis lekker wat gedronken en gegeten. Verder van de dag niet heel veel meer gedaan. Ik moest eigenlijk sporten, maar op de een of andere manier was ik weer eens zo beroerd en misselijk van de middagvoeding dat ik gewoon niet kon gaan. Kon gewoon niks doen. Donderdag maar weer sporten. Merk wel dat ik het steeds minder goed kan opbrengen om het sporten consequent 2-3x per week vol te houden. Ik kan gewoon TE weinig en zie daarom geen vooruitgang meer en dus word het moeilijk om het vol te houden......wat zou je daaraan moeten doen he?

Geen opmerkingen: