zondag 19 augustus 2007

JEUK!!!!! HELP!

Oh ik hou het niet meer. De dagen voor ik naar Utrecht moest had ik al zo jeuk. Maar ik OEN! Ben dat vergeten te zeggen. En het word steeds meer. Mijn benen, armen, buik, rug en vooral bij me hals en sleutelbeen en schouders jeukt het helemaal te erg. Loop de hele dag te krabbe. Het is echt afschuwelijk. Heb allemaal gekke bultjes en ben helemaal rood. Verschrikkelijk. En alsof dat niet genoeg is, slaapt mijn lieve lieve schat met het raam open, waardoor ik iedere ochtend met minstens 10 muggenbulten wakker word. Ik krab me gek! Zit je even rustig. krijg je weer overal jeuk. En dan denk je...ik krab niet, ik negeer het. Nou het word dan nog erger! Overal!!! HELP! Ik denk dat als ik thuis ben en de muggenbulten weg zijn, ik er even mee naar een dokter moet. Heb dit toch al wel lang. En het is echt niet fijn. Heb ik al gezegd dat het niet fijn is.... nee? NOU HET IS VERSCHRIKKELIJK!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen: