donderdag 16 augustus 2007

Bij Twan

Lalalalalala! Het is heerlijk om weer samen te zijn. Na het enge gedoe van Twan in het zkh, vind ik het extra fijn om weer bij hem te zijn. Hebben een paar rustige dagen. Ik blijf t/m maandag. Heb van Twan nog een verjaardagscadeau gekregen. 3 hele gave dikke boeken! Ben er echt blij mee. Kan ik weer lekker lezen. En zijn echt hele goeie boeken. Weet even de titels niet uit me hoofd maar ze zijn vet. Heb verder niet zoveel te vertellen over ons. We hebben hier ook nog een avondje bbq gehad. Oma van Twan kwam ook gezellig mee-eten. Nog een beetje voor mijn verjaardag. Zo lief. En van de ouders van Twan heb ik een hele lekkere badjas gekregen. Dus Twan en ik zitten soms als een oud stel in onze badjassen op de bank een dvd-tje te kijken. haha. Ziet heel grappig uit. Maar wel lief.

Geen opmerkingen: