donderdag 30 augustus 2007

Lekker dagje bij me Zussie

Heerlijk! Soms moet je een dagje bijkomen. Gewoon even weg van alles. En sommige gaan daarvoor een dagje naar een beautycentrum. Nou ik heb me eigen kuuroord. Kuuroord Zusterliefde. En ik raad je aan, is geen beter dan dat. Smorgens om 9uur kon ik er al terecht. De eigenaresse (Inge natuurlijk) kwam me al om 9uur halen. En ben de hele dag heerlijk vertroeteld. Heerlijk lang in bad, bad natuurlijk aangezet door Inge. Lekker veel badschuim erin. Kindjes kwamen ook nog even bij me in bad. Is een extra'tje van dat kuuroord;) En daarna de rest van de dag in een heerlijk 2persoonsbed met een super de luxe dik donze dekbed tot aan me nek ingestopt. Smiddags kwam ze nog met me voedingspomp helemaal kant en klaar, dus hoefde ook niks zelf te maken. Dus kon m zo aansluiten en weer heerlijk verder slapen. Na 2 uurtjes heel vast geslapen te hebben, lekker aangekleed en nog de rest van de avond lekker met ze 2e op de bank gehangen. Nou! Het was heerlijk. Had het echt even nodig en ben er echt van bijgekomen. Dus voor mij geen hete sauna's, gezichtsmaskers en massage's van vreemde vrouwen. Nee gewoon veel liefde van me eigen zus en daar ook een massage van!!! Dankjewel zusje

Geen opmerkingen: