maandag 6 augustus 2007

Sorry!!! Lang niet geschreven

Hoi hoi! Nou gelukkig heeft Twan nog even een stukje hier geschreven, anders was het helemaal erg. Maargoed. Ik ben inmiddels al weer bij thuis;) Ik ben dus bijna 2 weken geleden weer opgenomen. Ik voelde me al een paar dagen niet goed. Maar vooral ziek. Ook wel meer benauwd maar dat ging nog wel vond ik. Maar ineens moest ik ook echt kotsen en me suikers waren torenhoog. Dus toen vond ik het tijd om toch maar even te bellen naar het zkh. Nou ik moest meteen komen, via de EHBO ofcourse:@ Ik had wel een snelle dokter gelukkig. En ook een hele lieve want ik kwam onder de arteriepuntie uit. THANK GOD! hahha. Maargoed. Ben dus uiteindelijk opgenomen. Voor een ab-kuur, maar vooral om mijn suikers weer goed in te stellen. Ik zat rond de 25. Veeeeel te hoog natuurlijk. Na toch wel een beetje op me kop gekregen te hebben van de diabetesverpleegkundige omdat ik zolang gewacht had met bellen (ze bedoelde het goed hoor) hebben we besloten om me 7x per dag door het lab te laten prikken. Bloedsuiker. Nou die waren de eerste 3 dagen helemaal fout. Veel te hoog en ook soms veel te laag. Daar was ik dus ook zo ziek van natuurlijk. En ik dacht thuis nog dat ik zo moest kotsen van me avondje eten bij Sander. hahaha sorry broer(F) Maargoed een paar dagen en heel wat keren mijn insulinepomp verhogen ging het al wat beter. Voelde me minder ziek en me suikers zakte goed. Nu zijn we bijna 2 weken verder. Suikers zijn al een stuk beter. Moeten alleen nog beetje de puntjes op de i zetten zoals de arts zegt;) Heb nog een aantal hypo's (te lage suiker) per dag. En die moeten natuurlijk nog weggewerkt. Anders loop ik de hele dag te trillen en te zweten en pure siroop te drinken. Echt goor. Afgelopen weekend was het heerlijk weer. Dus heb ik toch even gevraagd of ik een paar uurtjes hier even de stad in mocht. Nou en dat mocht wel. Heb heerlijk met me moeder lekker op terrasjes gezeten hier in Maastricht. En een beetje gewinkeld. Hier is zo grote kerk in de stad, die hebben ze omgetoverd tot mega boekenwinkel. Dus daar zijn we een tijdje in gaan rondneuzen. Hebben alle twee 3 boeken gekocht. Heb er al 1 uit. In 1 dag!! Verder heb ik nog een heel leuk jurkje gekocht. En mam! Die heeft ook leuke kleren gekocht. Ow ja en we hebben onszelf maar even verwend met allemaal lekkere badspullen. Wat hebben we het toch goed he mama!;) hii. Nou na 4 uurtjes stadte had mam zere voeten en ik een zere kont. En ik moest weer aan de antibiotica. Dus zijn we snel weer terug naar het zkh gegaan. Gister was ik toch wel erg moe van ons dagje uit dus heb daarom hele dag niks gedaan. Nu ist weer maaaandag!!! Ow fuck! Nu ik dat zo zeg. Prikdag! Komen ze bloedprikken. Auwaa!! Maar k ben een bikkel! haha. Nee maar als de bloedsuikers nog beetje beter worden en me ander bloed (van de kuur) goed is kan ik woensdag of donderdag naar huis. En dan Zondag de 12e ben ik jarig!!! Dus!!!!;) Gaan we lekker met ons gezin bbq-en bij Inge en Ted. Gezelligg. Zin in. Kan ik me jurkje aan.........als het dan nog goed weer is natuurlijk!!! Zo. Nu ga ik even verder sprayen. En fysioe....en msnen!!!!!! Heerlijk zo internetkaart van Fok!!! How daar komt de fysio al! Ze jaagt me op! hahahaha. Doei Doei!

Geen opmerkingen: