maandag 6 augustus 2007

Weegschaal kapot?? Of gewoon DIK!

Ja mensen! Het is zover. Ik moet op dieet. hahaha nee grapje. Maar ik woog altijd krap 46 kg. Nou en daar was iedereen heel blij mee. Dat was echt de max wat ik haalde. Toen ik hier 2 weken geleden werd opgenomen woog ik 44,2. Beetje afgevallen dus. Maar geen paniek, want het kwam er wel weer aan na een tijdje en goed opknappen zei de diƫtiste. Nou aangezien ik overmorgen naar huis mag, kwam ze me net even wegen. OMG! Ik ga staan.....48,2! Ja dat kan niet. Even een andere pakken. Weer 48,2! Toen maar eens kijken of ik nergens vocht vasthield. Nee ook niet. Misschien me buik vol. Nee ook niet. Dus dan toch echt gewoon 48,2 kg! YEAH!!!!!!!!!!!!!! Ik ben officieel dik! En ik ben er trots op!

Ik heb net op internet even mijn BMI berekend. En in Utrecht waren ze al blij met een BMI van 18. En (tromgeroffel) Hij is is 20,5!!!

Volgens die test op www.becel.nl mag ik niet meer dan 58kg wegen. Dan heb ik een BMI van 24,8. En dan heb ik dus overgewicht. haha. Zal het ooit zover komen? Dat ik nog 10 kg aankom. Nee toch.....

Geen opmerkingen: