dinsdag 21 augustus 2007

Gewinkeld met mam! Gezellig

Yeah! Ik ging vanmorgen lekker met mam naar de stad. Ik had een cadeaubon van Oom Michiel gekregen voor me verjaardag nog. Van de Douglas. Lief!! Dus die ging ik maar meteen even opmaken. En in zo winkel word je helemaal geholpen door zo hittepetitje. Dus ik ging naar buiten met uh. Een foundation van 32euro!!!!!!!!! omg! Ik kon geen nee meer zeggen haha. En nog een wasgel, een schoonmaakmelk en schoonmaaktonic! En omdat ik maar meteen een klantenkaart erbij liet doen...nou ja KOCHT! kreeg ik nog 2 cadeautjes erbij. haha, zou ze netjes staan. Nee hoor, maar heb dus heel wat gekocht daar. Gelukkig kon ik die bon erbij doen. Maarja, wel een keer leuk zo winkelen. Moet kunnen soms. En heb nog uh, bij de Xenos een heel leuk dienblad, theebox, theepotje, en van die gebruikte theezakbakjes gekocht. En verder nog bij de blokker 2 fotolijsten en een mandje voor op me bureau om me pillenpotjes en prulletjes die op me bureau stonden in te doen. Nou was wel weer even genoeg gekocht dacht ik. Ow ja hebben ook nog op een terrasje mensen gekeken en een broodje gegeten. En toen we helemaal klaar waren met winkelen met Oom Michiel (die was toevallig ook in de stad) nog even ergens koffie gedronken. Was echt een gezellig middagje. Was wel echt heel erg moe daarna. Kon wel merken dat ik bij Twan was geweest. Ow ja en had nog voor Purcy een heel gaaf groot poster met daarop alle stoere rappers erop gekocht. Best een mooi poster, jammer dat ik niet van die rappers hou;-). Hij vond m natuurlijk helemaal geweldig. Vink leuk om soms iets voor m te kopen. Hij doet toch wel veel voor me hoor. Alsmaar de trap op rennen als ik iets moet hebben ofzo. Hii. Lief broertje. Rest van de dag lekker rustig aangedaan.

Geen opmerkingen: