woensdag 8 augustus 2007

WEER THUIS!!

Vanmorgen om een uur of 11:30 was k klaar. Infuus eruit. Gedoucht. Aangekleed. Tassen ingepakt! Klaar om naar huis te gaan. Maar, ik kom pas om half 4 opgehaald worden door me moeder. Haha. O wat waren ze blij dat ik naar huis mocht. Laten me gewoon een hele dag wachten. Haha grapje. Maargoed. Eindelijk was mam er. Met Inge, Niels en Sara ook erbij. Oh en Niels was echt blij dat ik mee mocht. Zei de hele tijd...Isa mee? Isa mee?:d En dan van oor tot oor een grijns. Nou toen hup spullen in de auto. Wij allemaal in de nieuwe auto van Inge. Mooi hoor. En toen op naar Inge. Hebben daar nog lekker meegegeten die avond en toen naar huis. Eerst me spullen die k echt meteen nodig had uitgepakt en opgeruimd. De rest komt nog wel. Nog beetje zitten msnen. Muziek luisteren. En heerlijk lang in bad. Genieten was dat. Eindelijk lekker in bad na 2 weken moeilijk doen met douchen. Zo voorzichtig. IK BEN WEER TUIHUISS!!!!!!

Geen opmerkingen: