donderdag 23 augustus 2007

Leuk bezoek gehad.

Vandaag had ik echt leuk bezoek. Juffrouw Finy van mijn basisschool. Ik heb al een keer een tijd terug geschreven dat ze eens op bezoek was geweest. En vandaag kwam ze nog een keertje langs. Toch leuk hoor. Ik had les van haar in groep 5. Dat is dus ongeveer 10 jaar geleden. Is lang hoor! En ik vond haar toen al zo leuke juffrouw en als ze hier dan zo zit, vind ik haar weer zo leuk. Dan verteld ze over hoe ik op school was. En je zult het niet geloven...maar ik was een lief meisje. Ik had nog een centje (zo zei ze dat haha) gekregen voor me verjaardag. Kon ik er iets leuks voor kopen hii. Na 2 uurtjes kletsen en kopjes thee drinken gign ze weer met de fiets naar huis. Och k vind t zo leuk mens. Moest t gewoon nog een keer zeggen. Ik ben daarna even wat makkelijke kleren aan gaan doen. Inge kwam me halen. Ben de rest van de middag bij Inge geweest. Lekker op de bank gelegen. Uitgerust. Ik ben nog even met Inge een poging gaan doen om te sporten. Maar het ging gewoon slecht. Kon amper 1 minuut volhouden met fietsen. Heb dus paar keer 1 minuut gefietst met tussendoor flinke hoestbuien en echt benauwd zijn. Ben daarom snel weer gestopt. heb nog even met de fysio oefeningen gedaan om wat op te hoesten, maar ging niet echt. Balen. Daarna heeft Inge me naar huis gebracht. Lekker bijkomen.......

Geen opmerkingen: