dinsdag 14 augustus 2007

Feest gehad...

Haay! Ik heb afgelopen zondag dus mijn verjaardag gevierd. Heel klein hoor. Hebben met ons eigen gezin bij Inge en Ted bbq gehad. En ik had Roel en Annelie (maar die was ziek) en Irene en Sjoerd nog uitgenodigd. Twan was er niet bij, want daar ga k deze week heen. Heb wel hele leuke kado's gekregen. Van me moeder en Purcy samen een heel mooi horloge. En van Inge, Ted, Sander, Steven en Janou samen heb ik de dvd-box van het 2e seizoen van Prison Break gekregen. Nou ja een bon daarvoor, want die komt pas in September uit. Van Irene en Sjoerd heb ik een boek. Shopalicious! Past goed bij me, gaat over een vrouw die echt verslaafd is aan winkelen haha. En ik denk me leukste kado heb ik van Roel en Annelie. Ik ga met Annelie, Rhino, Roel en Twan naar een concert van Racoon! En k ben dol op hun muziek. En het kaartje krijg ik dan van Roel en Annelie. Super gaaf! Na me kado's gekregen te hebben zijn we lekker gaan eten! Homme was er ook en die heeft de hele aaf achter de bbq gestaan. Wat normaal Ted doet, maar die had eerder deze week zijn enkelbanden gescheurd. Dus die zat met ze voet omhoog. Wat op zich wel grappig was en hij was daarom ook wel een beetje ons mikpunt voor de flauwe grappen. Haha. Maar hij kon er wel tegen hoor. Hij kan er zelf ook wat van dus. Irene en Sjoerd hadden hun geliefde hondje Rover (voor mijn moeder Joker) ook mee. En niels die normaal de letter R met moeite uitsprak, heeft de hele avond als een gek achter Rover aangerend en hem de hele tijd zo geroepen.....ROVRRRER! hahaha. Het was zo grappig om te zien he. Ze vonden elkaar geweldig. Maar er is wel iets belangrijks ontstaan deze avond. We hebben besloten om een echte Rover-hyves te maken. Met goedkeuring van Irene en Sjoerd hebben Roel en ik na het feest thuis nog een gemaakt. Want Rover is zo populair hondje, en populaire mensen of honden kunnen niet meer ZONDER een hyves. Maargoed. Rond een uur of 11 gingen Steven en Janou naar huis. Wow ik spring van de hak op de tak haha. Maar die gingen dus naar huis en wij zaten nog buiten met ze alle. En ineens gaat me telefoon. Steven. Ja Lies, het regent hier stront!! En met dat die dat zegt voel ik 1 druppeltje. Dus ik nog lachen en zeggen van....nou hier niet. En Steven heel serieus. En ik denk dat het over 2 min bij jullie ook regent. En hij heeft het nog niet uitgesproken. En PLONS!!! Komt me toch een stortbui. Ben nog nooit zo snel opgesprongen en zelfs Ted kon ineens heeeeel snel hinkelen! hahahahaha. Geweldig. En Irene nam nog even snel een pakje sigaretten van me broer mee naar binnen. hahahaha iedereen laat alles liggen en Irene:-) Zo grappig. Nou we hebben nog een tijd binnen gezellig zitten kletsen en toen toch maar eens langzaam allemaal naar huis. Roel bleef bij mij logeren. Want die had ff geen vervoer naar huis. Dus wij hebben snachts nog even die hyves gemaakt. haha. Volgende dag Roel naar huis gebracht. Daar nog gezellig meegegeten. En toen naar huis! Slapen!!!!!!!

Geen opmerkingen: