vrijdag 24 augustus 2007

Druk druk druk

EINDELIJK!!! K heb vandaag Inge H weer eens gezien. Zijn gezellig samen gaan lunchen bij Bracke in Heerlen. Hebben weer gezellig bijgekletst. Echt leuk. Jus'tje erbij, allebei een lekkere kop uiensoep en nog een kop thee en koffie na. Nou hebben we dat goed gedaan of niet:P? Lekker hoor. Wat heb ik toch een goed leven he hehe. Nou we hebben het natuurlijk ook nog even over serieuze dingen gehad. Mijn nieuwe idee om te gaan studeren natuurlijk en ze gaat dus voor me uitzoeken hoe het met een thuisstudie zit. Spannend hoor! Kan niet wachten. Nadat we alles besproken hadden en alles opgegeten en gedronken heeft Inge me weer naar huis gebracht. Ohnee, ze heeft me bij Loes afgezet. Was al een hele tijd niet meer bij haar geweest. Loes komt altijd heel lief naar mij, maar wilde nu toch wel een keer naar haar toe. Ze was deze week aan de knie geopereerd, dus nu mocht ik een keer bij iemand op bezoek. haha. Gelukkig ging t goed met dr. (K) Heb daar gezellig nog een tijdje zitten kletsen. Ben niet heel lang geweest, me moeder heeft me na tijdje opgehaald. Was toch wel moe van de ochtend. Maarja, wel heel gezellig gehad. Later die avond belde Inge nog. Of ik gezellig langskwam. Homme en Ted gingen weg, auto's werken natuurlijk. En of ik dan lekker met haar op de bank kwam hangen. Tuurlijk! Maar weer aankleden, lag al beetje in bed. En heb echt toch nog een super gezellige avond gehad bij Inge. En echt de hele avond van die zussen gesprekken gehad. Hebben zo erg gelachen de hele tijd. Was echt super gezellig. We weten weer alles van elkaar hoor, maar dan ook echt ALLES. Geweldig. I love my sister!!!!

Geen opmerkingen: