zondag 30 maart 2008

klusser de klusser de klus

We hebben er hier een lang klus weekend opzitten! Nou ja klus weekend. Eigenlijk is er de afgelopen tijd veel gedaan hier thuis. Mams heeft volgens mij de smaak te pakken. Heb een week of 2 geleden al samen met mam door het hele huis alle boeken verzameld en die allemaal uitgezocht. En alle boeken in dozen gedaan, want als ik uit huis ben, dan wordt mijn slaapkamer een mooie boekenkamer. Dus we hebben die week ook al boekenkasten gekocht. Dus wordt echt een mooi kamertje voor mam als ik weg ben. Leuk leuk. Maar hierna hadden we de smaak te pakken. De woonkamer is ook mooi opgeknapt. Nieuwe grote kast, en een nieuwe tv kast en de muren en plafond zijn opnieuw geschilderd. Als laatste hebben mijn broers dit afgelopen weekend hier ook hard gewerkt. We hadden in de tuin een tuinhuisje staan, maar die was al heeeeel oud. Ik kan me niet anders herinneren dan dat we dat tuinhuisje hadden. Na al die jaren was die eigenlijk niet meer zo mooi. Dus zaterdag hebben ze die eruit gehaald en zondag de nieuwe geplaatst. Alleen het regende hahaha. Echt sneu, arme Sander, Steven, Purcy en mam. Ik zat eerst nog lekker buiten op een stoel (wel met een dekentje om) buiten mee te kijken, maar bij de eerste druppels ben ik toch maar naar binnen verhuisd. Maar de echte bikkels werkte hard door. Met als resultaat, een mooi nieuw tuinhuisje!! En zoals klus van kabouter Plop zegt, Ik wordt zo moe van al dat klussen!!!! Nou, het klopt, ik heb niks gedaan en ben al moe. Misschien van het lachen…want mijn 3 broers samen aan het werk, is erg melig om te zien! Dus het ideale klusteam voor in mijn huisje dalijk!

Geen opmerkingen: