zondag 9 maart 2008

Afhankelijk???


Zal het dan toch zo zijn? Zal ik dan toch voor de zoveelste keer denken, ja Lisa, je hebt m echt nodig. Hmm.... !@#$%^&* Vanmorgen wist ik het weer zeker. Heb hem echt nodig. Ook al ga ik maar een uurtje of 2 slapen. Je raad het al, het gaat weer over die kapbeademing. Heb er afgelopen nacht gewoon mee geslapen, maar vanmorgen nadat ik even naar de wc ging, toch nog even 2-3 uurtjes in slaap gevallen, zonder kap. En ja hoor, het resultaat. De hele dag hoofdpijn, huilen, chagrijnig. En ow ja! HOOFDPIJN!!! Echt om gek van te worden. Enige oplossing, naar bed gaan en slapen met die kap op. Mijn probleem, niet aan die kap willen overdag. T zal me toch niet gebeuren dat ik zoooo afhankelijk van dat rot ding wordt....Misschien toch eens aan toegeven????

Geen opmerkingen: