dinsdag 11 maart 2008

Dirty Dancing


*Smelt! Dat is wat ik erover kan zeggen. Ik ben dol op de film. Dirty Dancing. Het romantische verhaal tussen Baby en haar dansleraar Johny! En dat gecombineerd met mooie liedjes en nog veel mooiere dansstukken. Ik ben er echt dol op!

En na 100e keren de film gekeken te hebben met toch elke keer weer kriebels in mijn buik, is het dan zover! De musical is er! En daar moet ik natuurlijk heen! Dus Inge en ik hebben kaartjes! Super he. 11 Mei is het zover. En kan ik een beetje meevoelen met dat Dirty Dancing wereldje van Baby en Johny! Heb er ontzettend veel zin in!

23:00: Ik kijk net even op mijn blog en zie ik bij reacties een stukje van Irene. En ik moet nu ik dat gelezen heb nog even 2 hele bekende zinnen uit Dirty Dancing erbij zetten.

"I carried a watermelon."
"Nobody puts Baby in a corner!

Iedereen die de film kent, weet dat dit 2 hele bekende zinnen zijn. Mijn favoriet is toch wel, "I carried a watermelon" Geweldig!!!


2 opmerkingen:

Irène zei

Jaaaaa, Dirty Dancing!!!
Absoluut mijn aller lievelingste lievelingsfilm.
"I carried a watermelon."
"Nobody puts Baby in a corner!"

De musical hoef ik toch niet te zien. Ik ben bang dat die - hoe goed misschien ook - toch niet kan tippen aan de film. En daarnaast: je kent mijn standpunt over musicals... ;-)

Evengoed heel veel plezier op 11 mei. :-D

sandy 3.0 zei

hoi lisa,
Ik ben ook weg van die film. Ik hoorde net op tv dat patrick swayze alvleesklierkanker heeft en nog maar kort te leven heeft. Erg he! Tja maar het blijft wel een gave film.
Bij dancing queen wordt met nummers uit de film een ode aan hem gebracht, geloof ik.
He groetjes en veel plezier bij de musical.
sandy