maandag 17 maart 2008

Sparen voor je uitset?? Ik niet!

Jongeren van mijn leeftijd, die beginnen, of zijn al begonnen met het bij elkaar sparen van hun uitset. Voor als ze ooit uit huis gaan en op zich zelf gaan wonen. Ik doe dat anders. Ik bedenk dat ik toch wel eens op mezelf wil gaan wonen. Vertel dat op een avond aan mijn moeder. De volgende dag schrijf ik me in. En 2 weken later hoor ik dat er een huisje voor mij is. Dus om in deze stijl door te blijven gaan, heb ik vandaag in ongeveer 3 uur tijd samen met mijn moeder de Ikea leeg gekocht. Ik heb een lijstje gemaakt, met wat ik allemaal gekocht heb. O, ik doe hem er wel even bij. Komt die he….

Woonkamer
2 glazen lampjes

Slaapkamer
Dekbedovertrek, Hoeslaken

Badkamer
Wc-borstel, Prullenbakje, Badlakens 5x

Keuken
Kookwekker, Koffiekopjes 8x, Glazen 6x, Onderzettertjes 8x, Glazen schaal 1x, Koelkastmagneetjes, Wijnrekje, Bestekset, Olijfsetje, Vergiet, Peper en zout stelletje, Koekenpan 2x, Dunschiller, Pizzasnijder, Houten lepels 4x, ijzeren aanrecht, onderzetter, Schaar, Vleestang, Keukenrolhouder, Thee en koekjesbak, Bordenset, Koffiepads bus, Snijplank, Dienblad, Vleesmes 2x, Grote messen 3x, Bestekbakje, Knoflookpers, Blikopener, Kurkentrekker, Theedoeken 3x, Handdoeken 3x, Kruidenpotje, 4-delige pannenset

Best veel he! Ben er ook super blij mee. Heb ook echt gekeken dat alles bij elkaar paste. Haha! Als ik dat al bij zulke spullen doe, hoe lang moet ik dan wel niet nadenken over wat ik voor een meubels wil. Dat wordt helemaal een klus! Toen we eindelijk waren uitgewinkeld, konden we dan naar huis. Ik was helemaal kapot. Thuis heb ik samen met mam alles op tafel uitgezet en er even wat foto’s van gemaakt. Speciaal voor al mijn trouwe lezers! Lief van mij he. Dus, hier zijn de foto’s!

1 opmerking:

Anoniem zei

Heej Lisa,

Hebben ze nog wel spullen bij de ikea, nondeju wat heb je veel gekocht.

Veel geluk in je nieuwe huisje.

Gr.
Mark