donderdag 6 maart 2008

Logeren bij Queen

Nou! Na lang steeds opnieuw een datum afspreken, was het nu dan zover. Ik ging een paar dagen bij Queen logeren. Ze woont ver ver ver weg, dus ze dacht, laat ik een goeie auto meenemen om Lisa op te halen. Nou, Queen is ong. net zo groot als ik ben en ze kwam met een Land Rover. Echt heel grappig om te zien. Net met dr koppie boven het stuur uit. Maargoed, nadat me moeder me even had geholpen met alle spullen in de auto te zetten, (2 mega tassen en een zuurstofapparaat, ik ging 3 nachten) konden we dan op weg naar Queen dr huis. Ver weg dus! Daar zijn we meteen op de bank geploft, nadat de lieftallige broer van Queen mijn spullen weer uit de auto sjouwde. Rest van de avond hebben we beetje op de bank gehangen, quiche gegeten haha. En nog een paar domme foto's gemaakt:P De volgende dag moest Queen even in het zkh op controle, dus ben ik maar meegegaan. Heb op haar gewacht in de grote hal. Nou! Dat kun je maar beter niet doen. Ik dacht, ga even liggen op zo'n groot blok. Dacht een man serieus dat ik dood was hahha. Maargoed, gelukkig kwam Queen na niet al te lange tijd weer terug. Inmiddels hadden we besloten om EVEN naar de Mac te gaan. Daar nog afgesproken met iemand anders. Hebben uiteindelijk van 4 uur tot half 8 ofzo daar gezeten. Maar toen moest Queen nog ver weg naar huis rijden!! Aaaaaah! Dus heb dr goed wakker moeten houden. Schudden, slaan, schreeuwen. Maar we zijn heelhuids thuis gekomen hoor. 3x raden wat we daar gedaan hebben. Op de bank geploft! whoeheo! Maar! Ik wilde om 11uur die avond nog een programma zien over tienermoeders:P Dus daar heb k Queen net op tijd voor wakker gemaakt. Nadat we dat met 1 oog hadden gekeken, we waren zoooo moe, zijn we maar naar bed gegaan. Tussendoor op de hele dag natuurlijk weer heel wat domme foto's gemaakt! Altijd leuk:P Om later aan je kleinkinderen te laten zien hoe onverstandig oma Lisa was(A) Woensdag, ja! Dat was me een dagje. Eerst maar eens lekker beetje uitgeslapen. Smiddags, toen wij nog op de bank lagen in onze pyjama met een dekentje om, kwam Tineke. Een vriendin van Queen. Die kwam gezellig kletsen. En uh, poetsvrouw spelen. Zo lief, ze ging even een beetje voor ons opruimen, stofzuigen en bed van Queen verschonen. Die was weer zo vies! Nadat we weer voorzien waren van alle roddels en het huis weer spik en span was moesten Queen en ik er toch aan geloven. Douchen, aankleden. Want Oek kwam. Die kwam voor ons koken. Queen en Oek zijn eerst nog even boodschappen gaan doen, want daar had die geen tijd meer voor gehad:L Prioriteiten stellen Oek! Maar goed. Daarna ging die dan wel heel lekker voor ons koken. Queen en ik liepen maar een beetje in de weg denk ik:P Maar uiteindelijk stond er dan toch iets lekkers op tafel. Pasta, Saus, en Slaaaa! En als toetje. Zelf gemaakte Brownietaart! Oh en echt, k ben geen meisje meisje, maar wel een vrouw die dol op chocola is! Was zo lekker. Met ijs erbij:P Jammie. Maar toen, voor de mensen die ook de blog van Queen lezen. Over dit laatste stukje zullen de meningen wat verschillen. Het laatste gedeelte van de avond;) Oek ging aan t bier, Queen ging aan t bier.......En ik....ik Rose. Maar!!! Queen en Oek, ik was niet zat. Want na 1 of 2 glaasjes rose ben je niet zat. Dus! Schatten van me! Ik weet niet hoe ver heen jullie waren maar ik weer heus nog wel dat ik aan Queen mijn blousje voor 10 euro verkocht had. Jij dacht, dat weet ze morgen niet meer. Maar ik dacht, dat weet Queen morgen niet meer. haha. Dus, die 10 euro heb je netjes weer terug:P Ik me blousje weer terug. Prima toch hahahaa. Snappen jullie het nog:P En onze enige getuige was Oek, maar ja, die was ook niet echt betrouwbaar meer op dat moment geloof ik he;) Toch?? Nou de rest van de avond heb ik me perfect gedragen. En was het toch nogheel erg gezellig haha. Lagen wel TE laat in bed, waardoor ik echt te moe was om me nog om te kleden. Dus met kleren en al naar bed, later toch maar omgekleed, half, en weer naar bed gegaan. Misschien toch wat eerder slapen?? Volgende ochtend, was ik er toch redelijk vroeg uit. Niet omdat ik nou zo fit werd, maar ik had een hypo. Altijd leuk als je net lekker wilt uitslapen. Dus ben ik die hypo maar gaan wegwerken, met wat siroop. En toen toch maar gaan sprayen, beetje opruimen, want dat was wel nodig!:O Een uur of 2 later kwamen Queen en Oek ook eens hun bed uitrollen. Eerst even ontbijten, Oek met zijn eigen Brownietaart. Lekker zo in de ochtend he:P En daarna weer verder opruimen. Queen was zooooooo moe dat ze me niet meer naar huis kon brengen, dus kon ik met Oek meerijden. Ik was inmiddels ook wel helemaal kapot. Dus blij toen ik in de auto zat op weg naar huis. Queen, het was heel gezellig. Heb echt veel gelachen. Vooral om al die domme foto's! Nog even 1 ding, SpiderPig, SpiderPig! (K)

Geen opmerkingen: