vrijdag 28 maart 2008

Twan en ik.....:(

Hoi lieve mensjes,

Het is al weer even geleden dat ik mijn blog heb geüpdate. Dit komt omdat ik me niet zo fijn voel op het moment.
Twan en ik hebben het namelijk uitgemaakt.

Het ging namelijk al een tijdje slechter met Twan en met mij gaat het ook niet zo goed, waardoor we beide te weinig energie hebben om elkaar op te zoeken.
Afgelopen woensdag hadden we samen weer afgesproken na lange ziekenhuis opnames en tijden dat we ziek waren. Maar tussen die woensdag en de vorige keer dat we elkaar zagen zaten 10 weken!
En dat is echt te lang voor ons.
Want steeds was het weer de vraag wanneer we elkaar weer konden zien nadat 4 of 5 dagen van elkaar hadden genoten. Steeds weer die onzekerheid na dat leuke weekje in Reek. Telkens weer viel ik in een diep gat van gemis.
Op een gegeven moment gaat dat je opbreken en om dat en mogelijke ruzies hierom te voorkomen hebben we donderdag nacht besloten om het uit te maken.

Het lijkt ons beter om nog 1 x een moeilijke periode om onze relatie te hebben dan telkens weer die onzekerheid.
En nu zijn we nog aardig tegen elkaar. Wellicht dat over een tijdje toch ruzies zouden krijgen door de frustraties elke keer.
Nu kunnen we als goeie vrienden verder gaan met het leven en zien we wel wat de toekomst ons brengt.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Liesje meisje sterkte he :)

XX lies

Anoniem zei

Hoi Lisa,
wat een vervelend nieuws.
Maar als ik het zo lees zijn jullie het wel eens.
Sterkte voor beiden!

Groeten en XX
Fred

Tamara M. zei

Wat een k*tnieuws:( Heel jammer dat t zo moest, vervloekte CF!

Denk aan je/jullie!

Liefs Tamara

Alida zei

Bah wat vervelend. Kan me voorstellen dat jullie nu heel verdrietig zijn.
Hopelijk zie jij maar ook Twan snel de zon weer schijnen( al is het maar een waterig zonnetje).
Sterkte meid.

Alida

Irène zei

Dapper ding ben je. En Twan ook.

X Irène

Anoniem zei

Ow liesje veel sterkte.. Wie weet wat er later allemaal kan gebeuren en dit is zoals het klinkt waarschijnlijk even het beste. Dikke knuffel xx Saar