zaterdag 22 maart 2008

Who's next?

1…………2……………3……………..4……………..5…………….6…….Zoveel kwam ik er vandaag tijdens t uitruimen van mijn kasten tegen. Overlijdenskaarten en bidprentjes. Van mijn papa, oma’s, maar het meest confronterende….van een aantal mede cf-ers! Het lijkt de laatste tijd erg hard te gaan. Transplantatiewereld lijkt stil te staan. Zijn zoveel mensen die die longen nodig hadden gehad, maar ze nooit gekregen hebben. Zoveel mensen die er nu nog op wachten en zo hard hopen dat het voor hen niet te laat komt. En bij die mensen hoor ik zelf ook. Ik hoop echt zo erg dat ik ooit met een nieuw setje longen hier op kan terug kijken. En eeuwig dankbaar mag zijn voor mijn nieuwe leven. Want ik wil niet bij die veel te veel mensen horen waar het te laat voor kwam…

Wil je mij en veel andere wachtende mensen een klein beetje helpen met een beetje meer hoop te krijgen hierop…

http://www.donorvoorlichting.nl/

6 opmerkingen:

Twan zei

/Hug

Anoniem zei

Heftige 'statement' maar helaas realiteit.
Hoop dat er voor jullie allemaal snel een nieuwe kans komt, want dat hebben jullie verdiend.
Tot die tijd de moed er in houden.
Liefs,
Veronica

Anoniem zei

...

Maar ik ben al donor, en of de mijne nog wat waard zijn, als ik uitgeleefd ben? Het is dan wel een setje met CF... Maar je mg ze hebben tegen die tijd, hoewel ik er zelf nog wel een tijdje mee wil doen.

goede moed houden meis. ik duim voor je, ook al is dat slecht voor mijn tanden.

Later,

Maarten

Bob zei

Heel mooi geschreven. Het wordt echt tijd dat Klink eindelijk iets gaat doen:S Jullie verdienen ook een kans!

Bob

Anoniem zei

Knuffels!!!!!!! Hopelijk binnenkort nieuwe longen met nieuwe kansen. Ik gun het jullie zo!

Anoniem zei

Ik vind dat je de pijnlijke waarheid op een duidelijke manier neergezet hebt. Dat maar veel mensen het zouden lezen, en donor willen worden. Het is zo vervelend, om zolang op zo'n manier in onzekerheid te zitten.

Ik heb je blog 'ontdekt' doordat ik eventjes op mijn oude msn was, en het adres in je naam zag.

Liefs
Sanne