donderdag 27 maart 2008

2 jaar!.....?

'Alles moet je vieren'. Zegt mijn moeder altijd. Moeten we dit dan ook vieren. Ik sta vandaag precies 2 jaar op de wachtlijs. Vier je het dan niet, omdat het eigenlijk helemaal niet leuk is dat het al zo lang duurt. Of 'vier' je het wel, omdat je het al 2 jaar volhoudt. hmm......moeilijk. Ik weet iig wel, dat ook al moet ik nog 2 jaar wachten......ik wacht en hou net zo lang vol totdat ik ze heb! Dus ooit........valt er echt iets te vieren! Nieuwe longen voor Lieserd!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Lisa,

Ik zeg vieren hoor! Pluk de dag en al is het geen positief iets, buig het maar om!
Hoop dat je toch een heel goeie dag hebt en ik blijf duimen voor een nieuwe set.

Groeten en tot horen,

Fred

Anoniem zei

Go Lies!!
Gewoon vieren, alles is een reden om een feestje!

Kusjeee Lies ;)

Alida zei

Hoi Lisa,
Goh zeg, twee jaar al. Dat is best veel zeg.
Reden voor een feestje? Alles aangrijpen om een feestje te vieren zou ik zo zeggen.

Ik sta nog helemaal aan het begin van de wachttijd. Vanaf 8 januari. Maar ik probeer van elke dag een feestje te maken( helaas lukt dat niet altijd). Maar je kunt het toch proberen?
Dus kom maar op met die taart!!

Groeten van Alida

Anoniem zei

2 Jaar alweer...time flies....maar whatever....een feestje is een feestje ;-)

Groetjes,X Kitty (mama van....)

Anoniem zei

Jeetje 2 jaar is al lang wachten. Ik vind ook dat je het maar moet vieren. Je staat al 2 jaar op die lijst, je bent nog steeds het leuke lieve meisje Lisa en het kan alleen maar sneller gebeuren allemaal! En taart is lekker. hihi. K duim voor nieuwe longen voor jou die nou es snel dr aan mogen komen! kusje

Anoniem zei

Pas over twee jaar "vier"en is het rekenkundig advies, het wijste advies, is " luister naar je moeder" en het beste advies is waarschijnlijk "volg je hart" en grijp elke gelegenheid voor een feestje aan !!!!!!,
Veel liefs,
hans en Julia