woensdag 26 maart 2008

Controle azm


Vandaag moest ik in t azm op controle. Bij de longarts. En cf-verpleegkundige. Met mam daarheen, wie anders natuurlijk haha. Er was een feestje in het zkh, 25 jarig bestaan van de kindertelevisie. Heel leuk, maar wat een herrie. En stond een heel podium in de gang waardoor ik nog verder moest (om)lopen naar de poli. Eerst ff in een overvolle wachtkamer wachten. Was druk! Niet normaal. Alemaal hoestende mensen. Heerlijk:P Na kwartiertje wachten was k aan de beurt. Jippie. Eers even met de cf-verpleegkundige gepraat. Hoe t nu met me gaat. Nou ik vond dat t nie zo lekker ging. Was ze t wel mee eens, kwamen nogal moeilijk hele zinnen uit me. Zo benauwd bluh. Daarna nog even met de arts zelf gepraat. We stoppen even met de colestine en doen een maand extra toby. Ben ik wel blij mee, wordt altijd zo benauwd van colestine. Dus. Ook kwam die erachter dat ik iets van botontkalking heb. En ook nog uh, kalk tekort. Dus heb er weer wat bij. haha. Kreeg meteen een recept mee voor 5 nieuwe medicijnen erbij. Dus kan de kast weer aanvullen. Heerlijk! Verder ben ik wel weer goedgekeurd. Een kuur wilde ik niet, was de arts het wel mee eens. Die bewaren we voor als het thuis echt niet meer gaat. En heb nog niet zolang geleden in het zkh gelegen, dus we wachten nog even. 9 April moet ik Utrecht op controle, kijken wat ze daar zeggen...........

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Lisa,

Niet zo lekker dat je zo benauwd bent! hoop dat het beter wordt met de tobi.
Hou je haaks, groeten aan Twan en de hele familie!

Groeten Fred