donderdag 13 maart 2008

Groot nieuws!

Ik heb heel heel groot nieuws!!! Nee geen longen, maar wel ander heel groot nieuws! 2 verhaaltjes terug, met dat lijstje met dingen die ik nog wil doen. Stond bovenaan, een eigen huisje! Nou! Hij kan doorgestreept, want! IK HEB EEN HUISJE!!!!!!!!! Ik was er al een tijdje aan t over aan t nadenken, om op mezlf te gaan wonen. Maar dacht steeds, ik wacht wel eerst op nieuwe longen. Maar steeds meer dacht ik, Nee! Ik wil er alles uithalen wat er inzit. Stel die longen komen niet op tijd, dat wil ik wel precies gedaan hebben wat ik wil! Dus dat heb ik gedaan!!!! Ben samen met mam een week of 2 geleden eens gaan kijken hoe en wat. Of dat eigenlijk wel zou kunnne. En we kwamen er achter dat met wat hulp van thuis, ik best opmezelf zou kunnen wonen. Heb natuurlijk wel nog hulp nodig met dingen, (was, poetsen, boodschappen enz.) Maar dat wilde iedereen met liefde voor me doen! Lief lief! Maar we zijn dus eens gaan zoeken. En vandaag 2 weken later was het zo ver. Telefoon. Woningbouw! Het huisje (duplexwoning, dat is een kleine woning, met alles gelijkvloers) Is voor mij! Woensdag heb ik nog een gesprek enzo. En dan zal het snel rond zijn. En ga ik dus uit huis, en op mezelf wonen! Het huisje bestaat uit een keukentje, badkamer met douche, 1 slaapkamer, en de woonkamer. Alles is heel heel klein, echt een poppenhuisje. Maar hey! Kleine meisjes, kleine huisjes! Ik ben zo blij! Dus, Ikea! Here I come! Shoppen!!!

Sponors kan ik natuurlijk altijd gebruiken;) Dus! Ik heb alles nog nodig!! whahaha.

IK BEN ZO BLIJ!!!!! IK HEB GEWOON EEN HUISJE!

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Wooooww wat gaaf!! En wat snel joh! Echt leuk!!!! :)
Nou je kan Daphne inschakelen voor interieur advies! haha :)
Geniet er van!

Anoniem zei

Hoi Liesje!

Gefeliciteerd!
Heel veel plezier daar en dikke XX en Fred.

Anoniem zei

Dank je jannie! hahaha maar jeetje wat ontzettend gaaf, tof, leuk, goed, VET, kickuuuuu ;) dat je een huisje hebt! goed van je dat je nu al met je lijstje bent begonnen. De meeste mensen beginnen er te laat mee. Ben zo benieuwd! Succes en ik kom zeker een keer langs (ja ik nodig mezelf wel ff uit hoor) xxxxx Daphne

Anoniem zei

Wooooow Liesje, wat GAAF!!! Echt super joh, Gefeliciteerd. Ook ik nodig mezelf bij deze uit;-)
Ik bel je snel, om alles te horen!

Dikke Kus

Anoniem zei

WooooW dat doe je snel!! Echt leuk!! Wanneer komen de eerste foto's?? xxx

Anoniem zei

chicaaa...

VET, gwoon je eigen plekjee:D heerlijk lijkt me dat!! najaa moet je maar ff fotows laten zien als
je die hebt, ben wel nieuwsgierig:P

kuss Rianne

Anoniem zei

Doe even een lijstje plaatsen wat je af kunt vinken wat je nog nodig hebt, en wat je nog zoekt... Kunnen mensen kijken of ze nog iets dubbel hebben staan voor je.

Niet geschoten altijd mis... O- ik zal aan je denken, ga binnenkort ook verhuizen. als ik nog wat over heb laat ik het wel weten.. is pas in juni. en je mag zelf voor vervoer zorgen!

groetjes, Maarten A.

Anoniem zei

Nu een huis en straks (lees: vandaag of nee, GISTEREN) nieuwe longen! You go girl!!!

Anoniem zei

Ennuh.. misschien een stom aanbod, maar als je hulp nodig hebt bij het aanvragen van het een of ander, weet me dan te vinden (via Ren) want ik heb daar veel ervaring mee via mijn werk bij MEE.