zondag 2 maart 2008

Een dagje bij Irene en Sjoerd

Haay! Nou, ik ben gister dus na lange tijd weer eens een dagje naar Irene en Sjoerd en Rover natuurlijk geweest. Normaal gaan we een dagje op stap, naar de stad of naar de bios ofzo. Maar ik ben niet zo heel fit nu, dus we hebben het lekker rustig aan gedaan. Gewoon een dagje bij hun thuis. Nou ja rustig, ze hadden voordat ze mij ophaalde een kast gekocht. En Irene, die wilde die natuurlijk meteen opgezet. En ik geef dr geen ongelijk, zoiets heb ik ook. Als je iets nieuw koopt, moet je het ook meteen opzetten vind ik;) Dus we hebben zo beetje de hele middag aan die kast gewerkt. Nou ja, vooral Irene en Sjoerd. Ik heb de finishing touch gedaan. De knopjes op de lade geschroefd;-) Ook belangrijk. Maar het resultaat was erg leuk. Mooie kast hoor;-) Verder hebben we gewoon gezellig gekletst en lekker gegeten. Zuurkoolschotel. Jammie Jammie. Nou, Irene en Sjoerd. Het was echt weer gezellig. Moeten we toch iets vaker doen. hihi.

Ik was wel wat laat thuis gister. Was zo gezellig. Dus ik heb vandaag tot 12 uur uitgeslapen. Was wel nodig. Heb ook tot 12 uur dus de kapbeademing opgehad. Maar vanmiddag om een uur of 3 kreeg ik toch weer hoofdpijn. Als dat nou toch zo blijf, misschien volgende week toch eens het zkh bellen. Om eens de co2 waarde te laten prikken. Misschien moeten we de kap een beetje bijstellen ofzo. Ik weet t ook niet. Ik wacht t nog even een weekje af.....

Geen opmerkingen: