woensdag 30 november 2005

Controle --> Opname maandag

Ik word gek van die internet..... ben nu met me surprise bezig, voor thuis en k moet dus ff wat uitprinten, en nu zie ik dat me internet t ff doet, dus eerst maar ff snel een berichtje. Pfff, stress want hij valt zo weer uit denk ik.:S maar ja maandag heb k niks gedaan geloof k en gister moest ik in Maastricht in t zkh op controle... ohh lkkr liedje op tv:P moest k ff zegge! Love generation......maar f de controle.. kwam k daar hadden ze geen afspraak gemaakt voor longfunctie dus ik moest dr tussen gepropt, moesten we heel lang wachten, begint dr ook nog zo oue vrouw in die w8kamer tegen me te praten... aah heb je t aan je longen... nee k zit voor m lol bij de LONGFUNCTIE. maar ja helemaal zegge dat ze t zo zielig vond..lol. nou ik blazen.....25% viel me eig dus nog wel mee:O ik naar de poli... w8en op die arts.. duurde ook weer tijdje alles liep uit. maar ja... en toen was k aan de beurt. moest k eerst bij een andere arts...weet ook niet wrom maar me eigen kwam dus later kijken. maar ja ik met die mevrouw meelopen.,... en toen kwamen we in t kamertje en had k t zo benauwd van dat kleine stukje lopen.. begon ze meteen over een opname.... maar k d8 aaah k zeg gewoon nee hoeft niet me eigen arts is dr toch nog niet en als die komt ben k wel op adem.. had die vrouw dat tegen me arts gezegd.. aaah shit. Dus hij,,,lisa zullen we een kuur doen. Nee k heb geen tijd:P jaaa waarom niet? nou gewoon... drukke week, op Niels passen en zaterdag surprise... nou na ongeveer 15min zo discussiƫren......is t dit geworden. Ik mocht naar huis, maar moet maandag terug en dan toch opname. shit... net voor de feestdagen daar 3 weken liggen. AAAAAAAAAH! nou... en me broer is keer op me teen gaan staan en nu steekt dr aan de zijkant zo botje uit en is nog blauw, dus k denk vraag ff wat k dr mee moet.... nou schoenen uit sokken uit.. gaat die lachen om me laarzen,,,ja daar zou mijn teen ook van kapot gaan:P whahaha ZIJN SUPER MOOIE HR:P en toen keek die....... en k zeg dus.. word k wel 80 mee he;) weet je wat die toen zei:O....ja met die teen wel, maar met die longen niet. whahaa k moest zo lachen he:P Maarja die voet zou die maandag ff kijken of we een foto maken, had gister geen zin meer na de hele middag daar gezeten te hebben. Vandaag zou ik eigenlijk me Bio toets moeten maken, had die leraar m niet mee, zegt die we doen wel een toets van de eerste 3 hst na de kerst. ooh weer voor niks zitten leren:@ ooohhh k zit me rot te hoesten......misschien toch wel goed id die kuur:S pffff... 10 min later... uitgehoest:P Nou waar was k, uhm ja die toets..jammer dan. Ga nu ngo ff verder met me surprise... ow ja k had een nieuwe jas gekocht en die moest nog gemaakt worden, zat iets los. en die kon Inge vandaag ophalen. was die nog niet klaar, morgen pas....jammer maar ja:P Morgen aaf naar Ted en Niels en weer sporten....ben al 2 x niet geweest! Maar k ga weer, want k wil die surprise afmaken en k blijf hoesten... dus dit werkt niet echt zo. Nou allemaal op bezoek komen he vanaf maandag! Je hebt wel 2 of 3 weken de tijd.... dus:p Doei Doei Kus

Geen opmerkingen: