woensdag 16 november 2005

Geen internet....

Ohhhhhhh me internet deed t niet op me laptop dus kon me site niet meer bijwerken….Maar ja ff bij praten dus. Zondag is Niels dus gedoopt. Die kerkdienst duurde een uur en een kwartier! Was beetje lang, maar wel leuk gedaan. Was een dienst samen met katholieke mensen, dus ook zo pastoor erbij. Nou die man ging dus een of ander gebed zingend doen…Nou Janou en ik moesten echt onze lach inhouden. Maar ja onze eigen dominee deed t weer heel leuk. Sander moest Niels naar binnen dragen en Steven droeg Niels weer naar buiten. Egt lief was dat. Maar die dominee ging toen Inge en Ted met Niels daar voor in de kerk stonden, ook papa noemen…..was wel heel mooi, maar wel ff moeilijk hoor. Maar ja toen Niels dus gedoopt werd…. Hielden ze een microfoon erbij en wat doet Niels….ja hoor ff dr in gillen…..gelukkig niet zo hard. En kwam die dominee met die hand bij Niels…..Hup naar die vingers happen hahahaha! Die denkt ook alleen maar aan eten he. Maar ja na die dienst nog met een groep mensen, onder in de kerk in zo zaaltje broodjes en vla gegeten. En Niels kreeg natuurlijk wat leuke kado’tjes. Een heel leuk tijgetje kussen waar die zo op kan spelen en nog wat dingen, maar t leukste kado kwam van Sander en Steven…..Hou je vast…..EEN DRIEWIELER! Zo hele stoere blauwe! Egt geweldig! Na een tijdje daar zitten en de meeste mensen naar huis waren zijn we nog met onze familie en een paar vrienden van Inge en Ted naar hun thuis gegaan en daar lekker chinees gegeten. Ik ben met Purcy en me moeder vroeg naar huis gegaan. Maandag heb ik niks gedaan, alleen op me zuurstof zitten wachten…..om de maandag komen ze die tank vullen, en dan kan je dus zo nummer ‘s morgens bellen en dan hoor je op zo bandje hoe laat ze ongeveer komen…..nou ik hoorde dus, tussen 10 en 12….kwam die pas om 3 uur!!!!!!! Zat ik daar de hele tijd te wachten. Nou en om 6 uur sporten he. Gister heb k een wiskunde toets moeten maken, was er heel snel mee klaar, denk wel dat ik een goed punt gehaald heb hoor;) Vandaag had ik voor t eerst na 3 weken weer s biologie….Wat saai is dat zeg! Ow ja in de tijd dat ik dit zat te type, belde me oma, een oom van me ligt in t zkh, of we die ff wat spullen wilde brengen, dus dat heb ik net gedaan met me moeder. Maar hij ligt in Heerlen en dat is t zkh waar ik als klein meisje altijd lag(ben nu nog klein, maar ja) Maar we zijn dus ook ven naar de kinderafdeling gegaan. Was leuk, kwamen we nog een arts en verpleging en een spelleidster tegen van die tijd dat k daar lag. Sommige herkende me nog. Was echt heel leuk. Ff gekletst. Maar we moesten snel naar huis, want Ted kwam de auto van me moeder halen…..ze heeft voor de 2e keer de uitlaat dr onderuit kapot gereden. Erg he! Maar ja me internet en me msn doen t niet op me laptop. Dus ik type dit nu wel op me laptop dan moet k alles met een usb - stick op de gewone pc zetten en dan nog op me site. Ik hoop dat t gaat lukken. Denk t niet maar ja ff proberen. Uhm morgen ga k weer naar Ted natuurlijk. Inge is ziek, dus die is ook thuis. Wel gezellig. Nu ga ik ff Purcy vervelen, want die heeft me net heeeel erg hard op de grond gegooid en me zitte etsen. Dus ben nu weer beetje bijgekomen…..dus kan m weer ff etteren:P Nou doe iedereen de groeten! Allos Ballos! Oow jaaaa als k nog kaartjes voor de show van ali b kan krijgen ga k daar met Nikkie heen. Egt vet. Nou doeiiiii ...................................... Ow ja, ik wilde nog ff iets zeggen. Dit jaar zijn er blijkbaar te weinig griepspuiten...... en nu was er dit jaar geen voor mij:O hoor ik net op t nieuws dat het NIET verstandig is om geen prik te halen. whhahahahaa heb ik weer!:O Dus bij deze een OprOep!!!!!!! Heb je nog een griepprik voor me.....meld je dan bij...... hahahha lol!

Geen opmerkingen: