dinsdag 1 november 2005

Weekendje bij Arnold en Anja!

Haaay! Zooooow ik ben er een tijdje niet geweest…. Internet deed het niet enzo. Maarja ben vanaf vrijdag tot zondag bij Arnold en Anja gaan logeren. Vrijdag middag heb k me tas ingepakt en me moeder moest op Niels passen. Hij heeft echt heel veel gehuild, dus t was een iets mindere dag. Maar ja, Arnold had nog ehbo. Om 11 uur ‘s avonds was die bij ons…ff een kop koffie, auto inpakken en op naar Rotterdam. Hebben de hele weg echt gezellig zitten kletsen over fok! Rond half 2 geloof k waren we thuis. Anja lag al in bed maar die was dr nog weer uitgekomen. En hun wonen in een flat, maar moooooi! We hebben tot ‘s nachts 4 uur zitten kletsen en vooral heel hard lachen. Hebben nog oude video’s van fok gekeken. Ow ja, die hebben echt een hele mooie flat…..best mijn smaak. Zo heel mooi hout alles en veel rood. Maar echt heel mooi, dus wat zeg ik nou. Heey Nol, k had nooit gedacht dat jij zo mooi huis had. Hahahahahaha! Maar ik bedoelde dus….ja dat ik t zo mooi vond, en dat niet bij Nol vond passen. Hahha hun helemaal lachen. Maar ja om 4 uur gingen we toch maar s naar bed. Anja en ik in t waterbed… en Nol op de bank. Lief he! En w hebben zo gelachen he. Ik lag in dat bed, Anja naast me. En Nol kwam ff truste zeggen, en die gaat op me voeteneind zitten en ik zat ineens rechtop. Door die watergolff!!!! Hahahahaaha was echt zooo grappig he. Ow ja ff voor Nol…… En jump. Haha Doe nog steeds je sprongetje hr;) Ow ja…..Ze hebben ook 2 zwarte katers.. Liefffff. Lenny en Bono. Hiii. Maar die zijn dus echt rust gewend. Kom k met me zuurstof apparaat, spray apparaat. En me gehoest. Hahahaha! Stresss voor die beesten hr. Maar ja toen lekker slapen en smorgens weer om 9 uur op!:O We hadden een drukke dag voor de boeg. Nou dus ff douchen sprayen enz… En hup in me rolstoel.. en de stad in. Nou echt ik keek me ogen uit hr, in zo grote stad. Haha. Dat moet je toch s gezien hebben hr, als je uit Hoensbroek komt. Hii! Hebben heel de dag door de stad gelopen…k gerold natuurlijk. Was een oude man die kwamen we tegen en die liep langs een lantaarn paal en die wilde voor mij gaan paaldansen hahaha maar hij deed t toch niet. Gelukkig, moet dr niet aan denken zo oude man……En in 1 winkel ging t alarm af, kwam door me rolstoel. En wat doen Anja en Nol…spingen aan de kant……wijzen naar mij en roepen heel hard DIEF!!!!!! Hahahahahahha ik kwam niet meer bij. En toen we die winkel weer uitliepen……weer alarm….ging die keihard met me wegrennen. Al die mensen kijken. Maar ja hebben ook nog ff over de markt gelopen….hoofddoekjes voor Anja uitzoeken…..voor de mensen die Anja niet kennen….Anja is geen moslim, maar das onze grap:P hahahahahah! Na t winkelen zijn we ergens op een terrasje wat gaan drinken en hebben daar op Hanneke gewacht, want die kwam ook nog ff. We zijn toen met ze 4e bij Hotel New York gaan eten. Gingen we met zo watertaxi heen. Hahaha ook leuk is dat hoor. Ja sorry,,,, maar dat hebben we hier allemaal niet. Heb daar hele lekkere uitensoep gegeten. En Anja kippenlevertjes. Dus lekker stinken in bed vanaaf:P Daarna weer met de watertaxi terug…….En op de heenweg hadden we een ouderwetse watertaxi…..dus die ging heel langzaam. Die vond Anja t leukste…Ze was eig gewoon bang hahahaha. En op de terug weg de nieuwerwetse( dit is geen aalfout zo noemt Anja dat haha) En die nieuwewetse, ging heel hard..Nou toen kneep k m wel hr. Stel je voor je valt om met dat ding…..zwemmen!!!!! Maarja heb overal leuke foto’s van die komen nog. Daarna zijn we met ze 4e naar de euromast gegaan. AAAAAAAAAH mensen ik heb zo hoogtevrees kwam k daar achter. Eerst kaartje kopen en toen ik dus zag hoe hoog die was….dacht ik al van hmmmmm moet ik dit wel doen? Maar ja k ben een bikkel he;) Dus hup in de lift….k was inmiddels heel erg stil….En toen stonden we daar op 100 meter hoogte ofzow. Dus wij daar ff rond gelopen…..en wie stond daar… super sander van zo bnn programma. Die heeft zo programma dat die ze angsten moet overwinnen. Hhahaha en hij moest gaan abseilen van de euromast!!! Dus hij was echt heeeel erg bang en een psycholoog wat dr bij was, moest m dan helpen. Nou wat een trut die zei niks! Nou na een hele tijd bang doen enzow moesten we m allemaal aanmoedigen en toen gin die uiteindelijk over de rand hangen. Nou toen hing die daar, en toen durfde die niet meer. Maar ja tis tv! Maar ze zijn er mee gestopt en toen gingen ze overleggen wat ze dan op tv uitzenden en een van de opties was, iemand anders in zijn super sander pakje hijsen en die filmen…..Baaah! nep he! Maar ben benieuwd hoe ze t opgelost hebben. Vrijdag middag op bnn. Misschien zie je mij nog!!!!!:P Hanneke en Anja zijn nog een stuk hoger gegaan in de euromast. Ik durfde niet meer hoor. Ben met Nol op die 100mtr hoogte gebleven. We hebben een foto, waar ik wel op lach, maar echt zo van..ik lach, maar schijt egt in me broek.Daarna zijn we naar een soort cafetje gegaan…Loos. Daar hebben we wat gedronken. Nol wilde we op de foto zetten met een oude vrouw in een rolstoel..nou mooi niet gedaan hr hahaha. En daarna hebben we de tram gepakt. Hahaha zo ding middendoor de stad rijden. Was me rolstoel vergeten op de rem te zetten. Hup gaat dat dingen rijden vloog k ook nog een stukje naar voren:O. En vanuit de tram hebben we de metro gepakt. Nou das best eng hoor als je dat nog nooit hebt gedaan. Eerst met een roltrap onder de grond. Jaja en hoe pak je een roltrap met een rolstoel. Nou gewoon. Nol die zette me stoel met de 8erwielen op de tree. En maar hopen dat die je niet los laat en naar onder donderd. En toen moesten we nog met een lift nog stukje verder naar onder. Maar die lift stonk naar pis. Dus Hanneke en Anja pakte snel de trap.Arme Nol en ik! En toen door die poortjes. Ook erg rolstoel vrienden hahaha wij moesten dr wel om lachen hoor! En toen die tram in….ohh god ik dacht echt wat moet je nu als dr brand uitbreekt in zo tunnel. Maar ja je ziet, ik leef nog. Daarna is Hanneke naar huis gegaan en wij ook ff. Hebben we ff uitgerust. Dvd’tje van Arie en Sylvester gekeken. En toen weer omkleden want we gingen met Hanneke uit eten. Eerst naar Hanneke, wilde haar huissie ook nog ff zien. Leuk!!!! Was echt heel grappig ingericht, echt Hanneke haha! En ze krijgt een nieuwe bank he….en wat doet ze dan met de oude….graaft ze 8er in de bank een gat om te kijken hoe die uitziet. Hahahahaha hoezo ik spoor niet:P Maar ja toen gingen we dus naar de italiaan….Angelo Betti! En t was druk daar. Moesten we buiten wachten op een tafel. Hiiii cola’tje drbij. En weer hard lachen om alles en iedereen he! Anja, Hanneke en ik hadden een pizza. En Nol een lasagna. En t was lekker!!!!!! En als toetje heb k maar met Hanneke mee gegeten, kreeg geen heel ijs meer op hoor! En gingen we foto’s maken, duwt Hanneke zo lepel slagroom in me gezicht, Haha leuke foto’s van. Na t eten Hanneke naar huis brengen en om 1 uur lagen we in bed. Lieve Nol weer op de bank en ik lekker in t waterbed met Anja, Zooooo lekker was dat. Alleen de 2e nacht was Anja wel erg aan me gewend dus k werd sn8s wakker met dr arm om mij heen. Hahahahahahah. En ik moest naar de wc, dus wilde dr arm weg leggen, gromt ze. Hahaha OEPS! ’s Morgens zijn we lekker langzaam opgestaan enzow. Anja is ff naar de stad gegaan fotorolletjes wegbrengen en nieuw rolletje halen. Nol en ik zijn bij Hans en zijn vrouw op bezoek gegaan. Ohhh en die hebben ook zo mooi huis!!!!! Echt gaaf:P En die hebben ook zo heel lief hondje…Charlie!!!!!!!!! Hij ging eerst heel boos naar me blaffen en kwam toen heel lief bij me liggen. En Hans had iets heel leuks voor me gemaakt. Een half uur van de fok dvd, die nog niet af is en nog niemand heeft dus. En dan alleen beelden waar k in voor kwam. Zo liefff!!!! Dankjewel Hans! Heb m al 4 x gekeken ofzow. Nou hebben daar gezellig gekletst en na een tijdje zijn we weer naar huis gegaan. Hebben Hans mee genomen, want die ging mee naar dierenpark Blijfdorp. Toen we thuis kwamen, was Anja dr ook al, dus we konden snel weg. Bij binnenkomst hebben we 2 hele leuke foto’s laten maken! Zal ze ook op de site zetten met de rest. We gingen ff snel wat eten daar, en toen belde Hanneke, Ze kwam ook. Egt leuk! Heb dus heel de dag met, Arnold, Anja, Hanneke en Hans door t park gelopen. Nou natuurlij kloten met die rolstoel. Hans red gewoon een bank om met me rolstoel. Hahahaha! En Arnold heeft me toch op de foto gekregen met een andere vrouw ook in een rolstoel. Haha die is leuk geworden. Die meid deed ook echt heel leuk mee. Ik met zuurstof en zij met een sigaret haha! Nou na dat middagje, zijn we naar huis gegaan en heb k met Anja foto’s ingeplakt van de eerste dag, Ander foto’s krijg ik nog. Hebben egt nog een gezellige middag gehad. Lekker gekletst enzow. ’s Avonds heeft Nol mij naar huis gebracht.. Doei anja!! Hahahhaa Nee was best jammer hr om naar huis te gaan. Wij hebben onderweg nof ff bij de mc gegeten! Rond 11 uur was k weer thuis. Ik heb Anja en Nol voor t weekend 2 glazen gegeven… met daarop Bedankt…Lisa. Leuk he! Arma Nol moest nog 2 uur terug. Ik ben lekker meteen naar bed gegaan. Vanmorgen moest ik er om half 7 uit….Op Niels passen, tot 1 uur. Toen weer naar huis en weer slapen. Tis nu 10 uur savonds. En heb eig heel de dag geslapen. Ga nu nog ff msnen en dan weer naar bed. Morgen en woensdag proefwerken. Nou lieve Hans, Juul, Anja, Arnold en Hanneke dankjewel voor t leuke weekend!!!!!!!!!! Groetjes kuss miii

Geen opmerkingen: