woensdag 9 november 2005

allemaal dingetjes

Daar ben k dan eindelijk weer een keer. Moet eens even heel goed nadenken wat k gedaan heb. Maandag heb k niet veel gedaan. Beetje voor de tv gehangen en nog steeds bij komn van zaterdag. Smiddags ff de zuurstofflessen terug brengen naar t zkh. Ohh en k ging dus van de parkeergarage naar de afdeling lopen, ik dacht dat ik dat nog wel kon…. Nou niet dus. Maar ja ik ging dus ergens in die lange gang op de grond zitten om bij te komen, loopt dr zo vrouw langs met 1 oog afgeplakt maar ze vond me dus blijkbaar zo interessant….ging ze me helemaal scheef aankijken! Dom mens haha. ’s Avonds ben k toch gaan sporten… ow ja had ook nog ff met me mams in Maastricht door de stad gewandeld en ergens wat gegeten en een nieuwe sportbroek gekocht. Haha. Nou toen gaan sporten, ging eigenlijk niet zo goed, maar ja. Daarna heb k me meteen af laten zetten bij Nikke, maar die lag in bed, dus ben k er maar naast gaan liggen en hebben we rest van de aaf lekker tv gekeken. Toen maar s naar huis en douchen msnen en slapen………Dinsdag uhm……eigenlijk niks…..En vandaag….Lekker uitgeslapen, en ik was dus van plan om hele dag in me pyama in bed te blijven liggen. Maar om 12 uur belde Inge of k om half 3 mee ging met Niels naar de fysio….Die moest nog 1x voor ze nekje daarheen. Dus ben k toch maar gaan douchen en aankleden. Hij vond t helemaal lekker dat die fysio aan ze nek zat te friemelen. Ging die helemaal lachen en geluid maken hii. Daarna zijn we naar huis gegaan en heb k nog ff gegeten en met me moeder op de bank gehangen en tv gekeken….man bijt hond:S hahaa dom is dat. Nu is ze naar de verjaardag van de moeder van Ted. K lig nu lekker in me bed….Jensen kijken. Morgen ga k de hele dag naar Ted…weer op Niels passen he. En daarna sporten. Dus morgen weet k niet of ik wat schrijf. Doei Doei xxx

Geen opmerkingen: