vrijdag 4 november 2005

De reunie!

Pfff…..Om 7 uur stond ik naast me bed. Ohhh wat is dat toch vroeg he. Maar ja, om 8 uur was iedereen hier, want we gingen natuurlijk met hele gezin he en oom michiel reed ook met ons mee. We hebben eerst nog ff lootjes getrokken voor sinterklaas surprise. Haha wilde bijna zeggen wie k had, maar dat kan natuurlijk niet hier:P jammer mensen! Toen maar in de auto….Sander en ik bij Inge, Ted en Niels in de auto en Steven Janou, Purcy en Michiel bij me moeder…. Ik zat in de gezelligste auto en hadden gelukkig een radio, me moeder niet. En die heb k wel nodig als k 4 uur in een auto moet zitte:P Na 4 uur rijden kwamen we eindelijk in Emmen. De rest van de familie kwam ook daarheen en daar hebben we wat broodjes gegeten enzow. Toen allemaal weer in de auto…..Eerst moest Ted nog ff een autoband wisselen van een oom. Hahhaa,…..en wat zegt iemand dan als die klaar is…Nou geef die jonge ff een euro. Hahaha lekker lullig dan:P weet ff niet meer wie dat riep..Iedereen ging dr ook naar staan kijken he. Nou toen allemaal in de auto en zijn we langs t eerste huis van me opa en oma gereden. 1 oom was daar geboren, moesten we dat allemaal ff kijken. Hahaha. Kan iedereen wel zeggen dat die daar geboren is………Nou daarna zijn naar een soort café iets gegaan en daar kwam een man… en die heette Paul en die zou ons mee nemen t bos in voor een wandeling en een spel….Leuk Paulus de boskabouter. Dus wij allemaal t bos in, k in me rolstoel….En lopen maar. Nou komen we bij een soort weggetje…werden we in 4 groepjes gesplitst, die man haalt 4 wc borstels te voorschijn en gaat t spel uitleggen..Nou egt….wat een nivo zeg! Moest je met 2 groepjes tegen elkaar spelen en dan die borstel gooien en t groepje wat t minst ver gooide moest weer gooien en zo de hele wandeling. En de groep met t minste keer gooien had gewonnen. Hahaha! Nou nadat me broer me de hele weg had geduwd…en paar keer door de modder en t water had gereden was de wandeling afgelopen en gingen we weer terug naar dat café. Daar hebben we lekker gegeten. En nog lang zitten kletsen en lachen enzo. Kan nu wel alle grappige dingen vertellen maar dat komt dan toch niet leuk over. Nou ja 1 ding dan,,,,,,de winnaar hoort altijd een prijs te krijgen maar dat was dus niet zo. Dus iemand zei voor de grap nou op ze minst een wc rol…..Nou in me fotoboek kan je t zien…..t winnende groepje heeft een prijs hoor!!!!!wisseltrofee;) Om 6 uur zijn wij naar huis gegaan want wij moesten nog 4 uur terug. Niels heeft de hele weg geslapen. Ohh en we reden via Duitsland terug en ineens reden we ergens in een stad en waren we ff de weg kwijt…dus me broer belt me moeder op van heey….we zijn verdwaald…wat nu? Zegt me moeder….och hier is t ook wel mooi toch. Ja daar heb je wat aan in t donker en je wilt eigenlijk naar huis en douche en in bed. Hahahaha. Maar ja om half 10 waren we thuis. Ben toen lekker gaan douchen en naar bed gegaan . Was egt kapot. Vanmorgen om 12 uur werd ik pas wakker. Heb vanmiddag de foto’s van gister online gezet. Nu ga ik ff eten en vanaaf weer zoals altijd lekker msnen. Doei Doei Kuss

Geen opmerkingen: