vrijdag 11 november 2005

drukke week.....

Haay! Pff …..wat een week. Ben blij dat t vrijdag is. Heb t idee alsof k de hele week gerend heb. Ben kapot. Vanmorgen was ik om 7 uur al wakker en om 8 uur bij me moeder op school, met Inge en 10 leerlingen van haar. School versieren met sinterklaas spullen. Knutselen dus…. En de meeste weten dat, dat niks voor mij is haha En dat ‘s morgens om 8 uur!Nou om half 12 waren we wel klaar en heeft Inge me naar huis gebracht. Heb k ff snel me sprayspullen schoongemaakt, was k vanmorgen vergeten:P en toen weer lekker me bed in tot 2 uur. Rest van de dag in me bed gelegen …beetje msnen. Net me tas ingepakt en dan om 7 uur naar Inge en Ted, ga daar slapen. Morgen hele dag bij Inge, maar die moet ook weg dus k mag lekker op Niels passen. En dan morgenaaf weer ff thuis en zondagochtend word Niels gedoopt. En de rest van de dag bij Inge en Ted en dan laat weer naar huis….pff ben nu al zo moe, dus word een zwaar weekend maar ja, wel leuk. Ga nog ff msnen en dan naar Inge en Ted, Tot zondag!!!!!!!!!!!! Kus

Geen opmerkingen: