donderdag 3 november 2005

Morgen fam reunie

Ben k weer....... Morgen heb k die familiereünie. En gisteraaf laat d8 ik ineens.... een hele dag weg......1 zuurstoftank....dat ga k nooit redden! Dus vanmorgen ff t zkh gebeld en gevraagd of k een tankje van hun kon lenen. En ja hoor, gelukkig kon dat. Dus om 10 uur ben k met mam en Inge en Niels natuurlijk ff naar t zkh gereden. En heb dus 2 bommetjes gekregen. Maarja voor de kenners.. BOMMETJES:O Die zijn egt niet te tillen hahaha. Maar ja heb nu bedacht dat k ik in de auto aan een bommetje ga......met t wandelen aan me eigen draagbare fles...........zo lang mogelijk aan die....en de terugweg nog een bommetje. Hopen dat dat gaat lukken. hiii. Maar ja beter dan niks.:P Daarna zijn we in Heerlen lekker bij bracke gaan eten. Ohh k had zo wrap...jammie:P Ohh en dr zat zo vrouw he een tafeltje schuin tegenover mij....en die vrouw zat eerst naar me zuurstof te kijken...toen gingen die ogen langzaam langs me rolstoel en toen k Niels op schoot pakte wist ze helemaal niet meer hoe ze naar me moest kijken....Die dacht egt....een ziek kind en die houd nu ook nog een baby vast!! Egt niet normaal hoe hoe mensen naar je kunne kijken! Daarna hebben we mam naar huis gebracht en ben k met Inge naar haar thuis gegaan. Hebben we met Niels gek gedaan hij ging op me neus zuigen haha hij d8 volgens mij dat t een fopspeen was. En heb m ze fles gegeven en pyama aangedaan. pffffff was kapot. Inge heeft me ook nog van die leuke halve vlechtjes gemaakt. Egt heel leuk. Tjah moet beetje goed bij die reünie verschijnen he:P Maar ja ben nu net thuis en in bad geweest enzow. En nu nog ff msnen maar neit te lang want k moet er morgen om 7 uur uit... half 7 denk k ook nog vernevelen... Ga nu wel ff me tas klaarmaken, hoef k dat morgen vroeg niet meer te doen. Nou k doe zondag een update van morgen. Doeiii doeiiii

Geen opmerkingen: