zondag 20 november 2005

wknd

JEEEEEEEEEEJ! me internet op me laptop doet t weer, dus ff snel me dagboek bijwerken, voordat die er weer mee ophoud. Nou ff denken wat heb k gedaan. Donderdag... ja natuurlijk weer met Ted op Niels gepast.. en Inge was ook een dagje thuis, dus lekker met ze 3e. Ted ging 's middags wel weg, dus Inge Niels en ik hebben de hele dag lkkr op bed gelegen. Heel veel geslapen en tv gekeken. Ben wel met Ted gaan sporten 's avonds. alleen t ging echt niet. Veel te benauwd en moe en hoesten, dus heb niet veel kunnen doen. Vrijdag.... uhm ff denken hr, Ben ik met mam en inge en niels bij bracke in Heerlen gaan eten.....uiesoep:P Inge ging vanuit daar naar huis en k ben nog ff met mam door Heerlen gelopen. Heb een leuke trui gekocht een zwarte. En gister.... me moeder had een reunie van dr school. Van toen ze 12 was ofzow. Maar ja dat was ergens ver weg in Glimmen. Purcy ging naar scouting en k zou naar Inge gaan. Maar die was dus om 1 uur hier ofzow en k voelde me zo k*t...ben dus in bed blijven liggen. Iedere keer als k me omdraaide in bed meteen benauwd en hartkloppingen. pffff....was egt vervelend. Maar ja ben ik maar blijven liggen en om 6 uur kwamen Ted en Homme, Purcy en mij ophalen.......Nou ben dus hele avond daar geweest. Hebben die film van uhm... stephen king gekeken.. Carrie.. wat een slechte film zeg! Boooohh ben wel blij dat me internet t weer doet op me laptop...kan k weer lkkr in me bed msnen 's avonds. Is toch lekkerder hoor dan tot 1 uur op een bureau stoel zitten. .....................15min later. hahaha was weer ff aan t msnen helemaal vergeten dat k hier mee bezig was;)... weer 5 min later... was k weer wat anders aan t doen.. Nou ik schrijf morgen maar weer. heb t te druk met muziek d/l en versturen en msnen....Groetjussss kus

Geen opmerkingen: