zondag 27 november 2005

!@#$%^internet!

Pfff.... me internet doet het weer ff, dus snel ff wat schrijven. Hoop dat die t blijft doen.. maar ja maandag zou k met me moeder de ipod weg brengen, want die was wee kapot. maar me moeder is alleen gegaan want t was zo vies weer.:P En savonds ben k weer gaan sporten! Dinsdag.....had ik weer wiskunde en k kreeg me punt van me vorige toets... en dat was een 8!!!!!!!!!!!!!!!!! savonds ben k naar Nikkie gegaan, hebben we beetje op bed tv liggen kijken. woensdag,,,,, ben k savonds naar Jeroen, van scouting, gegaan. Moest nog ff ze nieuwe huis zien:P en weer s bijkletsen. Was heel gezellig, Was geloof k ook pas rond 12 uur thuis dus:p Donderdag.... Uhm natuurlijk bij ted en Niels geweest. Ted moest ff met Homme weg, dus ben ook een tijdje alleen geweest met Niels. en hij heeft de hele tijd geslapen. Vrijdag ben ik de hele dag gaan winkelen met me moeder, Inge en Niels.... ik kwam egt bevroren thuis..... zit je dan in je rolstoel... brrrr. Maar ja heb zo leuk dingen gekrgen! Een sjaal, een heeeele leuke jas:P en zwarte laarzen! Egt super stoer.. zet t wel een keer op de foto als k zin heb! zijn ook nog lekker bij bracke gaan eten.. ik weer uiensoep! Gister heb k de hele dag in me pyama gelopen..... en ben k savonds naar Homme en ted gegaan. Hebben op Niels gepast. En hij heeft gister voor t eerst van ze rug naar ze buik gedraaid!!!!!!!!!!!!!! LEUK!:P Was ook weer laat thuis, dus lkkr lang geslapen vandaag. Nu moet k me heel snel aankleden want k ga met Inge, Purcy en een vriendje van hem naar de bios.....Harry Potter! Whhahaha eg vet:P Maar ja k doe vanaa nog wel wat vertellen, moet me nu egt aankleden..... ow ja.. vanaaf moet k nog t zwarte piet verhaal vertelle:P Nou tot vanaaf!

Geen opmerkingen: