zaterdag 12 november 2005

Ovide en zijn vriendjes!

Hooi! K heb vannacht bij Inge en Ted geslapen... heb lekker met inge op de bank een cabaretshow gekeken van een of andere Guido! Egt zo lachen he. Maar ja Inge en Ted gingen eerder dan mij naar bed dus k heb vann8 nog ff zitten msnen. K slaap daar dus op een matras op de grond, dus k was heel blij dat Ted er eerder uit moest, kon k nog ff bij Inge in bed verder slapen. We moesten wel om 10 uur weer hier bij mij thuis zijn, want Inge moest vanalles doen met Sander. Dus k heb de hele middag hier op Niels gepast. Heeft best veel gehuild, maar ja ben k maar naast m gaan liggen.....Lief he ben k he Bjorn en Twan! hahaha;) Ben vanmiddag wel meer met Ted en Inge mee naar hun gegaan, hebben we hele aaf met Homme ook nog voor de tv gehangen...Idols kijken he. Uhm ff denken of k nog wat heb.... denk dnek denk....Nee k heb niks meer. Morgen word Niels gedoopt en daarna ga ik weer met nog een paar andere mensen naar Inge en Ted dus morgen weer de heel dag weg. En dan maandag wil k alleen maar slapen, ben egt kapot!!!!!!! Ohh k heb de hele tijd een liedje in me hoofd, van zo tekenfilmpje van 10 jaar terug...Ovide en ze vriendjes....w8 k ga een stukje zingen en dan ga ik in bad en slapen.....Tot morgen avond laat dan maar weer....komt een stukje van me liedje nu he.........
Ergens in de oceaanligt een avonturenlanden daar stapt Ovide blijmet z'n vrienden door het zand.Oh wat maken zij een pret,want plezier daar gaat het om.Ze lachen zich daar met z'n allen krom.

Kijk uit malloot,een cocosnoot.Wie laat ons lachen, gieren.Ovide en z'n vrienden.Wat zij ook doen,we leven mee.Ja, met Ovide's vrienden op tv.

Geen opmerkingen: