woensdag 2 november 2005

Te hard gelachen...

Haay!.... Ohh gister was Nikkie dus hier... Nou ik heb dus een spiertje in me rug heel dicht bij me long verrekt met dat lachen. En als k nu lach of hoest of veel praat....eigenlijk alles wat k veel doe....doet dat ontzettend pijn. Maarja, was zo gezellig dus dat boeit dan niet he. Maar ja eens denken. Wat heb k gedaan vandaag,.......Vanmorgen om 9 uur moest k er al uit.. tis weer donderdag dus oppasdag samen met Ted op Niels. Nou Tedd, belde dus om 9 uur...k kom je nu halen! NEEEEEE k lig nog in bed hahaha. Snel druit..aankleden enzow. Nou toen met Ted naar hun thuis. En Niels lag nog heel schattig te slapen. Maarja ik ging dus naast m liggen en toen de egt goed wkkr was, hebben we m aangekleed en mee naar beneden genomen. Daar hebben we ff Nick jr gekeken. jaaaaa moet he voor de ontwikkeling:P haha! Na een tijdje vond die t wel genoeg en tijd voor een fles. Ohhh en k ging m dus pesten...... draaide ik die dop van de fles...alleen die tuit in ze mond en die fles zonder dat ding in me andere hand. Nou dat kind is egt niet dom he....Hij bleef naar die hand kijken waar die fles in zat... en die speen hoefde die niet. Hhahaa! Maarja Ted moest het dak bij me broer afmaken, dus Niels en ik gingen naar mij thuis.....want me moeder was hier thuis. Hebben we m samen in bad gedaan. Zet de foto's zo in me fotoboek.....In de map Niels. Nou en toen weer tijd voor n fles....heb hem nu niet gepest. Rest van de dag beetje op de bank gezeten en een boek gaan lezen.... van Harry Mulisch, ontzettend dik boek:O Maar ja, wel leuk denk k. En toen om 5 uur ben k gaan sporten....pfff heb overal pijn nu. Egt niet leuk...! En dan ook nog die spier. Ohh en op de terugweg zagen we Nikkie fietsen en Purcy zat achter in de auto en die schreeuwt keihard iets naar Nikkie. Rijd ze bijna tegen van die paaltjes op hahahaah! Maarja, heb net ff met dr zitten bellen....en ze heeft t overleefd:P Ik wilde net in bad gaan, maar heb t veel te benauwd en ben moe....dus was snelle douche meer. Nou ja snell........pffff. Lig nu lkkr in bed en denk niet dat t laat word. Ben kapot. Morgen ga k ff in maastricht in t zkh een zuurstoffles halen, want we gaan zaterdag naar Emmen...Familiereunie! En k heb maar 1 tankje en die doet t maar 8 uur dus dat ga k niet halen als k een hele dag weg moet. Dus morgen nog ff 'n xtr halen met Inge samen. Nu ga k nog half uurtje msnen en dan naar bed. Doeii Kuss

Geen opmerkingen: