zondag 27 november 2005

Nog een keer

Daar ben k weer ff...... Ben met Inge, Purcy en een vriendje van hem naar de bioscoop geweest... Harry Potter. Dus wij auto parkeren...en stukje daarheen lopen, Gaat Inge me beetje onder van die druppels water duwen... leuk is ze he;) haha. INGE!!! dat was niet grappig:@ Nou toen die film.. Harry potter.. Pff dat is ten eerste echt geen kinderfilm meer, t kind voor me was echt bang gewoon! En ten tweede, ik hou dr echt niet van, zo stomme film. Maar ja die duurde dus 2 en half uur:O ohhh maar Inge en k waren melig he.. en in die film vaarde zo boot weg en k zei egt voor de grap, zullen we ze uitzwaaien? dus wij dat doen. whahah die mensen 8er ons vonden dat niet leuk:P maar na de film hier weer naar huis en ff hier frites gegeten. Maar ineens was iedereen weer weg en nu zit ik hier heel de aaf alleen:O maar ja lekker rustig hoor. Heb nieuwe foto's op me site... van t weekend bij anja en arnold nog en nieuwe van niels.! hele leuk! Nu ga k nog lang msnen en twan op ze donder geven:@:@:@:@ want die maakt flauwe grappen:P Maar ja....oow ja nog ff t pieten verhaal! Ik was dus gister bij homme en ted en niels. en ineens word dr keihard op de deur gerammeld... en homme doet open en die roept.. heey zwarte piet, maar k d8 egt das een grap! was t ook echt nog zo! Me broer.. Sander! Whahha die moeste zwarte piet spelen op scouting en die kwam Niels voor t eerst in ze leven zwarte piet laten zien. Maar hij sliep, maar hebben we m toch maar ff wakker gemaakt. En hij vond t leuK! in de fotomap van Niels staan er foto's van. Maar ja nu ga k echt:P Doei kus

Geen opmerkingen: