vrijdag 2 december 2005

Lekker kopje thee

Ohhhh wat een 2 dagen weer. Zit nu lekker met een kop thee in de kamer... wat een donker weer he Lies....zegt me moeder nu. hahaa.... Maar ja gister was k al om 9 uur bij Ted. T was dus donderdag dus weer Ted, Niels dag. Alleen ietsje anders deze keer. We hebben eerst ff wat gegeten..nou ja ted en me moeder dan. Want me moeder ging vandaag oppassen en Ted en ik naar Eindhoven, bij Lieke langs, want die had een griepprik voor me. Nou ja haar huisarts had die voor mij. Dus zijn we ff naar Eindhoven gereden. Maar Lieke, staat lkkr aangegeven daar he hahaha! We hebben wel 4 x gedraaid op t zelfde punt. Maar ja Je was er zelf niet, maar je hebt wel een schattig hondje. Nou dus die spuit opgehaald en weer snel naar huis. Toen ff met Niels gezellig gedaan, want ja tis mijn dag he;) En ff Ted en mam weer eten.. en toen naar Heerlen me nieuwe jas halen, want daar zat iets aan los dus die moest eerst gemaakt. Ted en ik met die rolstoel door de stad scheuren en gewoon voor niemand aan de kant gaan hahaha best aso maar wel lachen. Maar hadden ze die jas helemaal niet gemaakt, maar ja nu doet me moeder t maar ff zelf. Anders moest k nog een week op die jas wachten en daar had k geen zin in. Nou toen snel naar huis, zuurstof vullen en omkleden en sporten met Ted. Nou t werd helemaal niks, die kuur maandag is toch wel een goed id hoor.Mam Purcy en k zijn bij Inge en Ted blijven eten. En toen naar huis en k wilde nog ff gaan msnen maar lag al om 10 uur in bed. En had tussendoor ook nog een uur geslapen voor k ging msnen dus was echt een kort avondje. Vanmorgen was k al weer vroeg er uit, want moest met me moeder om 9 uur bij haar op school zijn., Sinterklaas kwam bij de kleuters. Echt leuk is dat he al die kindjes helemaal blij om zo oude man met 2 negers... Ohhhh zitten we in de auto naar die school..zegt me moeder heel serieus,,, kijk achter ons zit een zwarte piet in de auto.. Was t gewoon egt een neger!!!!! whahahaha k lag dubbel en dat smorgens om 9 uur:P Nou dat Sinterklaas iets duurde tot 12 uur en toen ben k nog ff naar Inge gegaan, maar ze was niet thuis....,moest ook ergens zwarte piet spelen. Sander was op Niels aan t passen. Maar ja Inge en mam gingen naar de stad ff... en Sander dus meteen.... oh mooi kan jij op Niels passen ga k naar huis. Dus daar zat ik dan met Niels.... Heeft die beetje in de box gespeeld en op mijn buik geslapen.... na veel zuchten en lachen en doen alsof die niet moe was :P Maar ja toen Inge thuis kwam ben k snel naar huis gegaan. En meteen in bad... ben er nu dus net uit. en ga zo bij Harry en Lou eten.... is ook al weer lang geleden dus wel gezellig. Ben alleen kapot.. dus zal wel niet laat worden. Morgen hebben we met t hele gezin surprise bij Steven en Janou thuis...LEUK! En zondag vertel k wel ff hoe t was. Nu ga k me thee opdrinken want die is al bijna koud! Doei Doei kusss

Geen opmerkingen: