zaterdag 17 december 2005

Vervelen met Purcy

Ben er weer..... beetje hyper maar ja. Ben de hele avond met Purcy alleen. mam is op Niels passen. Maar die jonge is echt ontzettend druk. pffff ben kapot. maar jas denken..... donderdag. Was Inge jarig:P Ted kwam me smorgens natuurlijk weer halen.. Oppasdag he. Dus k kwam zingend bij Inge binne. haha. was wel grappig. Nou Inge moest wel gewoon werken, dus hadden Ted, Niels en ik tijd om iets leuks voor Inge te kopen namens Niels. Hebben we een roos gekocht en een mooie vaas. En toen Niels dus lekker op de mat voor de kachel lach te slapen, heb k met lippenstift ze handje ingekleurd en daar een afdrukje mee gemaakt op een kaart en Ted er iets liefs voor Inge op laten schrijven. Ze vond het echt heel leuk toen ze t savonds kreeg. K moest ook sporten, maar toen k me omgekleed had enzo, was ik echt kapot. Heb eig maar beetje gezeten daar en beetje geoefend. Alleen me benen:( Daarna naar huis en meteen even scouting gebeld dat k vandaag (zaterdag) niet naar de surprise avond kom en dat k wel zorg dat de surprise daar komt. Heb k dus meteen gedaan. Daarna maar meteen me bed in en toen begon t... de ene naar de andere hoestbui. t hield niet meer op. en ben nu beetje verkouden... me neus zit helemaal dicht en moet de hele tijd niesen. maar ja..... de vrijdag.... Lekker lang uitgeslapen en toen met me moeder naar Heerlen wat dingen kopen en toen naar Bracke want we hadden daar met Inge, Ted en Niels afgesproken om daar wat te eten. En k eet altijd daar uiensoep.. dus k heel lang in die kaart kijken van k eet geen uiensoep.. had k dus bed8 om iets anders te pakken. Komt die ober... mag k uw bestelling... ja doe maar een uiensoep. hahahahahaha iedereen lachen. Komt een andere ober t bestek neerleggen.... ja die lepel zou wel weer voor jou zijn he :$:$:$ maar ja daar lkkr gegeten en gelachen om niels.... we lieten m sinaasappel proeven:P Daarna ben k met Inge en Ted mee gegaan en me moeder nog ff naar een andere winkel. En toen moesten hun allemaal weg en moest k ff op Niels passen. Voelde me eig helemaal niet lekker, maar ja voor Niels doe k alles he:D Heb m weer op ze mat gelegd voor de kachel, en dr naast gaan liggen, en liedje zingen en aaien en toen sliep die zooooo schattig. Ow ja ook nog ff een fles gegeven. hii lkkr boeiende info he. Ging vann8 egt laat slapen.... en schrok vanmorgen om 12 uur wkkr:O shitt Marlou zou om 12 uur gezellig langs komen. haha snel uit bed.. aankleden enzow. en ja hoor 10 min later Marlou. Was egt gezellig vanmiddag. Hele middag hier geweest. Was wel egt kapot daarna maar ja. Daarna ff gaan msnen en toen moest me moeder weer naar Niels... die is dara nu dus aan t oppassen tot heeeel laat. Want Inge en Ted hebben een feest. En k zit hier dus nu met Purcy op me kamer. Ik op me bank met me laptop en hij 3 meter van me af 8er de pc haha.. en dan maar met elkaar msnen he. Morgen ga k helemaal niks doen. Lekker uitslapen

Geen opmerkingen: