donderdag 29 december 2005

Eindelijk van me kuur af!!!

Jeeeeej! Oud en Nieuw zonder kuur!!! Ik moest gister dus op controle... En ik moest dus ook tobra spiegels prikken, maar ja dat was uiteindelijk niet nodig, want k mocht stoppen!!! Dus naald dr uit en naar huis. Rest van de dag heb ik eigenlijk niks gedaan. Ik wilde nog in bad gaan... maar Homme en Ted kwamen van alles doen en ook met de verwarming, dus dat was me te koud. Heb dus hele tijd Homme en Ted zitten vervelen met me melige bui. Ohh en Ted was een deurtje aan t maken en er stond dus allemaal hout op zolder. En ik was Ted een beetje met zo stok op ze been aan t tikken..... ohh en toen pakte hij die stok,... en toen raakte we samen me kop!!!!!!!!! heb nu een ei op me voorhoofd en zo raar plekje. Hhahahahahahh. maar hij schrok dus heel erg en ik lag helemaal in een deuk... zo melig. Maar ja toen die 2 savonds eens weg waren, was k zoooo moe, had ik geen zin meer om in bad te gaan. Ben k maar naar bed gegaan en msnen. Vanmorgen kwam Inge om 9 uur me kamer op met Niels... we moeten vandaag op Niels passen. maar die moest toch nog lang slapen, dus die heeft lekker bij mij gelegen. Liefff he! En daarna hebben we m een perzikhapje gegeven. Vond die niet zo lekker.. hahaa dat gezicht. En toen ben ik met Niels in bad gegaan! Oooow ja En Lindsey.... je badeend is ook door Niels goedgekeurd. En nu ligt die bij me moeder op de buik te slapen... LIEFIGG!!! Nu ga ik even op de bank liggen en me voeding aansluiten... heb honger en voel me slapjes. Dus ff dat buikje vullen.... Whahaha k heb kinderradio opstaan.. smurfenlied. waar komen jullie toch vandaan???? waar de smurfenhuisjes staan! LEUK! Zo nu ga ik echt.... lekker liggen en eten! ooow morgen moet ik met me broer en zus 150 oliebollen bakken voor scouting. Nou doei doei xxxx

Geen opmerkingen: