woensdag 14 december 2005

Bedden nodig???

Hallo! Ik ben weer thuis. Zal ff alles proberen te vertellen. Heb dus een week in t zkh gelegen en de kuur deed t eig niet. Komt maandag avond een arts naar me toe met; Lisa je mag morgen avond naar huis. maar ja daar was k t dus niet mee eens, dus k vraag waarom ik dus ineens naar huis mag en of ik dan geen kuur mee moet:P En t antwoord was... om eerlijk te zijn, mag je naar huis, omdat we bedden nodig hebben en dus wille we vragen of je thuis je kuur af wilt maken. Ja kut zeg! Maar ja toch maar gedaan..... maar ja ik mocht dus dinsdagavond naar huis en dan woensdagavond vandaag dus me antibiotica spullen ophalen bij de apotheek en dan thuis verder. Dus nou ja doen we dat maar he... maandag dus nog ff snel nieuwe naald... apotheek bellen. nou ben nog nooit zo snel naar huis gegaan! Wat dr allemaal niet kan he als ze bedden tekort hebben. Dinsdag avond ben k dus naar huis gegaan en thuis lekker lang in bad gegaan en lekker weer in me eigen bed gaan slapen. Ging denk k rond 1 uur slapen en werd om 12 uur ofzow vandaag wakker. Pff egt lang geslapen. En toen belde ook nog iemand van een computerwinkel... me laptop was gemaakt kon m komen halen. Dus meteen me moeder bellen! Mam ga me laptop halen en naar de apotheek! hiii:P Morgen is me lieve zus jarig! word ze 26! ff allemaal haar feliciteren he, want ze leest hier ook! Maar ja tis morgen dus donderdag en dan ga k weer een hele dag naar Ted en Niels. Gaan we een leuk cadeautje kopen voor Inge namens Niels. En 's avonds weer beetje proberen te sporten. Ga nu nog ff msnen en spraye en voeding maken en dan slapen:P zal wel weer laat worden maar ja:D Nou tot morgen dan maar weer. DOei Kus

Geen opmerkingen: