dinsdag 27 december 2005

Naar de kerk(A)

S ff denken..... nou die avond ging ik dus naar de kerk.... Was een gewone dienst, niet veel bijzonders.. Alleen Janou en ik wilden niet egt mee zingen , maar toen kwam ik op het idee om gezellig 2 stemmig te gaan zingen en dan heel speciaal.. om de beurt een woordje. Was wel grappig. En er kwam ook zo collecte en wat gooi je daar in??? Geld ja.... en waar word geld van gemaakt in December!!! Goedzo,,,, van chocola!!!!!!! hahahahah! Nou en ohhh me boekje viel op de grond he, dus ik wil dat oprapen, stoot ik me kop egt keihard tegen de stoel voor me. Hele dienst koppijn. hahaha. Na de kerk zijn we naar Steven en Janou gegaan en Sander kwam ook. Hebben we daar film gekeken.... The polar expres. Echt helemaal niks aan vonden we. Nou toen naar huis en msnen en slapen he:P Zondag was dan eerste kerstdag, hebben we niet veel bijzonders gedaan. Sander en me oom kwamen ff eten en rest van de aaf met me moeder op de bank gezeten. En naar een show van Librechts ofzow gekeken. was wel heel leuk, die deed van alles met muziek, maar dan heel grappig. 2e kerstdag heb k tot 3 uur ofzow lekker in me pyama gelopen. Me moeder en Sander gingen alles maken voor het gourmette savonds. Met ze 11e... Dus lekker druk. Ben dus toch nog maar even gaan douchen aankleden enzo. En toen lekker met ze alle eten, was echt heel gezellig. Na t eten ben k met Steven, Janou, Inge, Ted en Niels naar Sander gegaan. En daar een dvd gekeken. Tamara heette die. Een thriller... was eig niet eng alleen viezig. Sneden ze zo tong en en oor af whahahha. Ohh en bij ieder 'eng' stukje ging Niels heel hard gillen en lachen. hahaha. Nou na die film iedereen naar huis. En op de terug weg k was met Ted kerst liedjes aan t zingen.... nou ja zingen, t was meer schreeuwen. Maar ja onder t zingen, ineens een steek in me zij... k had wel al de hele aaf buikpijn, maar die steek ohh. En toen k uitstapte nog een veel ergere steek. En toen k dus thuis kwam... msn aan... en toen ineens misselijk niet normaal meer. Heb k maar me laptop uitgedaan... ondertussen moest k 2 x overgeven egt goor he. En toen maar gaan slapen. Heb vandaag tot uhm..... 5 uur in bed gelegen. En toen ff wat eten... best veel gegeten, ja ook niet gek... had alles dr uitgegooid. En daarna ff in bad geweest. Voel me nu wel weer wat beter. Morgenvroeg moet ik naar t zkh in Maastricht op controle. En dan hoop ik echt dat ik mag stoppen met me kuur, heb geen zin meer na 3 weken. En daarna komt Eline op bezoek. Dus k schrijf morgen avond wel even hoe het was. Doeiiii

Geen opmerkingen: