donderdag 22 december 2005

vervolg

Tjah..... K ben er weer ff......Ik heb vanmorgen met Maastricht gebeld. En aan me dokter gevraagd wat er nou gebeurd is en dat ik dit echt heel erg vind enzo. En toen hebben we even gepraat en nu is het dus zo; K ga binnenkort... zo snel mogelijk dus... Die 3 testen doen en dan blijf k een paar daagjes in t zkh en dan gaan we meteen die kapbeademing instellen... en dan sturen ze die testen op naar Utrecht... die gaan overleggen... En zoals het er nu uitziet... sta k dan in January echt op de lijst. Kijk normaal zou ik echt heel blij zijn nu, en dat ben ik ook wel... Ik durf alleen erg weinig te geloven nu!!!! en dat is egt kut. Maar ja als het dus allemaal klopt wat ze zeggen... sta k er dan in January op! Vandaag ook de hele dag weer bij Ted en Niels geweest. Was weer erg leuk hoor. En nog even naar de stad geweest..... om me ipod te halen maar de parkeergare was vol... dus heb m niet gehaald, anders moest ik te ver lopen. Ow ja en Ted ze E-rijbewijs gehaald!!!!!!!! Goedzowwww Tedjuhhh!!!!!!!!! Maar ja ik ga dr weer vandoor!

Geen opmerkingen: